Azi vrem sa va aducem in atentie acest mic ghid pentru a identifica usor codurile de eroare ale trotinetei electrice Xiaomi M365. Cu ajutorul lor va fi mai simplu sa determinati cauza unei erori si chiar solutia potrivita.
Daca nu veti reusi sa rezolvati problema cu ajutorul informatiilor prezentate in acest ghid, va recomandam sa consultati un specialist sau sa contactati evoMAG garantii, daca aveti o trotineta electrica Xiaomi achizitionata de la noi.
Speram ca acest ghid sa va fie util, iar daca aveti intrebari in continuare, puteti lasa un comentariu mai jos.
Cuprins
- Identificare mesaj de eroare pe trotineta electrica Xiaomi M365
- Coduri de eroare Xiaomi M365
- Posibile solutii pentru erorile Xiaomi M365
Identificare mesaj de eroare pe trotineta electrica Xiaomi M365
Puteti identifica usor codurile de eroare pentru trotineta electrica Xiaomi Mi 365 in 3 moduri diferite:
- Din aplicatia mobila sau aplicatia pentru tool-uri m365 (daca aveti conexiune Bluetooth disponibila)
- Printr-o secventa de beep-uri lungi sau scurte
- Cu ajutorul LED-ului verde care se aprinde intermitent, cu flash-uri scurte sau lungi
Toate aceste trei erori sunt definite cu doua cifre: prima cu un semnal lung, iar a doua cu un semnal scurt. Codurile de eroare pot varia in functie de firmware-ul update-urilor viitoare.
Coduri de eroare Xiaomi M365
1 0 Exista o problema in comunicarea cu panel-ul
1 1 Faza A a curentului motor este anormala
1 2 Faza B a curentului motor este anormala
1 3 Faza C a curentului motor este anormala
1 4 Citirea senzorului de acceleratie este anormala
1 5 Exista o problema cu citirea senzorului de frana
1 8 Exista o problema cu citirea senzorului motorului
2 1 Eroare de comunicare BMS
2 2 Parola BMS gresita
2 3 Numar serial BMS anormal
2 4 Tensiune necorespunzatoare
2 6 Salvarea functiei in memoria Flash este gresita. Va rugam verificati controlerul
2 7 Parola control gresita
2 8 O anumita stare MOSFET este necorespunzatoare
2 9 Status low MOSFET anormal
3 1 Eroare in saltul de program
3 5 Numarul serial al trotinetei electrice este incorect
3 9 Temperatura senzorului bateriei este anormala
4 0 Temperatura senzorului controlerului este anormala
Posibile solutii pentru erorile Xiaomi M365
Lista codurilor de eroare va poate oferi un indiciu despre defectiunea unei trotinete electrice Xiaomi Mijia M365. Pentru aceasta trebuie sa fiti atenti la modificarile hardware sau software.
Va recomandam intotdeauna sa pastrati echipamentul original si soft-ul original, pentru ca trotineta electrica Xiaomi M365 a fost proiectata pentru componentele si programele respective.
Orice modificare in arhitectura hardware a trotinetei ar trebui efectuata doar de catre un profesionist, intr-un service specializat in reparatii trotinete electrice.
- Problemele de comunicare pot deriva dintr-o eroare la nivelul unei componente care ar putea fi inlocuita.
- Problemele de la nivelul citirii senzorilor pot fi rezolvate prin curatarea trotinetei
- Acolo unde exista probleme ce apar din cauza unui update necorespunzator, este recomandat sa repetati operatiunea de update.
- Temperatura poate oferi mai multe mesaje de eroare din cauza unei utilizari intense sau a unor probleme la nivelul componentelor.
Mentionam in plus ca evoMAG va punem la dispozitie service-ul de trotinete unde se pot repara atat in garantie cat si extra-garantie orice model de trotineta marca Xiaomi.
Puteti sa ne contactati la email-ul service.trotinete@evomag.ro sau telefon 0738.882.925 intre orele 10:00 – 18:00
In plus, nu uitati ca evoMAG sustine cea mai mare comunitate de vehicule electrice din Romania, Comunitatea WeAreElectric (https://www.facebook.com/groups/WAEGlobal/).
Gasiti in aceasta comunitate persoane ce va pot ajuta cu cele mai bune sfaturi pentru trotineta sau vehiculul electric pe care il detineti.
Va multumim si va asteptam cu mare drag.
Buna ziua am o trotineta M365 si vreau sa ii schimb afisajul. Am comandat afisajul de la Evomag, l-am montat dar nu isi face update de soft. Ce pot sa fac ? Va multumesc.
Buna, Iulian. Te rog sa iei legatura cu colegii de la tehnic
Departament Info Garantii
Telefon: 0372.173.601
E-mail: info.garantii@evomag.ro
Adresa: Splaiul Unirii, nr. 257-259 Corp B, Sector 3, București
Departament Service Trotinete
Telefon: 0726.111.333
E-mail: service.trotinete@evomag.ro
Acest departament ofera servicii post garantie. Pentru trotinetele aflate in perioada de garantie, va rugam sa consultati service-ul aflat in certificatele de garantie predate odata cu produsul cumparat.
Toate detaliile de contact aici: https://www.evomag.ro/pagini/program-de-lucru-si-locatie/
Buna,am actualizat trotineta xiaomi 365 cu ultima versiune de firmware 156 cu aplicația MIHome și după actualizare are un bipăit ,înțeleg ca e eroare 22!
Ce pot sa fac? Am sunat la departamentul service evomag dar nimeni nu raspunde la telefon!
Salut, Florin. Te rog sa ne contactezi aici Telefon: 0726.111.333
E-mail: service.trotinete@evomag.ro . Sigur vom gasi o solutie.
Multumim!