Prima pagina
»
evoHELP Comenzi
evoHELP Comenzi
Cum comanzi la evomag→
Livrarea comenzii→
Disponibilitate stoc→
Cum anulezi o comanda→
Cadou pentru primul tau review→
Modificarea comenzii→
Comenzi Corporate→
Produse resigilate→
Livrarea comenzii→
Disponibilitate stoc→
Cum anulezi o comanda→
Cadou pentru primul tau review→
Modificarea comenzii→
Comenzi Corporate→
Produse resigilate→
*Daca raspunsul la intrebarea ta nu se regaseste in aceste sectiuni, te rugam sa verifici si pe pagina de Home evoHELP, sectiunea "Situatii speciale".
Cum îmi fac un cont evomag?
Procesul de comandă online este cel standard, de îndată ce ai găsit produsul de care ai nevoie sau pe care ți-l doreai apasă pe butonul “Adaugă în coș”.
După adăugarea produselor în coș, vei avea posibilitatea de a vizualiza din nou lista de cumpărături.
Pentru finalizarea comenzii trebuie să parcurgi câtiva pași.
Pasul 1: Editează datele de facturare, aici poți alege dacă dorești factura pe persoană fizică sau juridică. Întrodu aici detaliile necesare pentru adresa de facturare.
Pasul 2: Livrare: Selectează modalitatea cum dorești să ajungă comanda la tine și introdu de asemenea, cu atenție și adresa corectă sau selectează easybox-ul potrivit pentru tine.
Pasul 3: Plata: Optează pentru varianta cea mai accesibila și mai avantajoasă pentru tine în achitarea comenzii tale!
Pasul 4: Alte informații/observații: Aici poți adăuga orice comentariu în legătură cu comanda ta.
Aproape ai terminat! Ultima acțiune este să apeși butonul “Trimite comanda” și aceasta se va înregistra în sistemul nostru.
! Atenție ! Dacă ai optat pentru plata online, dupa ce ai apăsat pe butonul de trimitere comandă, vei fi redirecționat pe pagina de plată pentru a finaliza plata.
Procesul de comandă online este cel standard, de îndată ce ai găsit produsul de care ai nevoie sau pe care ți-l doreai apasă pe butonul “Adaugă în coș”.
După adăugarea produselor în coș, vei avea posibilitatea de a vizualiza din nou lista de cumpărături.
Pentru finalizarea comenzii trebuie să parcurgi câtiva pași.
Pasul 1: Editează datele de facturare, aici poți alege dacă dorești factura pe persoană fizică sau juridică. Întrodu aici detaliile necesare pentru adresa de facturare.
Pasul 2: Livrare: Selectează modalitatea cum dorești să ajungă comanda la tine și introdu de asemenea, cu atenție și adresa corectă sau selectează easybox-ul potrivit pentru tine.
Pasul 3: Plata: Optează pentru varianta cea mai accesibila și mai avantajoasă pentru tine în achitarea comenzii tale!
Pasul 4: Alte informații/observații: Aici poți adăuga orice comentariu în legătură cu comanda ta.
Aproape ai terminat! Ultima acțiune este să apeși butonul “Trimite comanda” și aceasta se va înregistra în sistemul nostru.
! Atenție ! Dacă ai optat pentru plata online, dupa ce ai apăsat pe butonul de trimitere comandă, vei fi redirecționat pe pagina de plată pentru a finaliza plata.
Stoc Magazin Limitat/Suficient
Produsul se afla in stocul FIZIC al evomag.ro si se poate ridica / livra in baza unei comenzi online, dupa confirmarea comenzii. Comenziile produselor de pe stoc magazin vor fi onorate in ordinea cronologica in care intra in baza de date. Toate produsele aflate pe stoc magazin au un numar limitat de bucati.
Updatarea stocurilor se face la un interval de maxim 24 de ore - in consecinta pot aparea situatii in care un produs comandat care este afisat ca in stoc magazin sa devina indisponibil in cazul in care acesta a fost confirmat pe o comanda anterioara.
In stoc furnizor
Produsul se afla in depozitul furnizorului si se poate ridica sau livra dupa confirmarea stocului de catre furnizor si dupa confirmarea comenzii de catre agent.
Informatia de stoc este preluata de la furnizori si nu ne asumam responsabilitatea daca produsul respectiv nu se afla in stocul acestuia. Stocul furnizorului nu se updateaza in timp real, astfel ca pot aparea situatii in care un produs afisat in stoc furnizor sa nu mai fie disponibil. Pretul afisat pe pagina de produs se poate modifica la epuizarea stocului de la furnizorul respectiv.Noul pret afisat pentru acelasi cod de produs, va fi aferent altui stoc al aceluiasi furnizor sau al altui furnizor.
Intreaba stoc
Este necesarea verificarea stocului, la cerere, prin mail / messenger sau telefonic. In cazul in care produsul este disponibil, termenul de ridicare / livrare este identic ca pentru produsele din Stoc Magazin Limitat/Suficient.
Acesta informatie este afisata pentru produsele la care evomag.ro nu poate afla un stoc in timp real. Sunt produse care pot sa nu fie pe stoc sau care au stoc limitat.
Preorder
Bunul nu este disponibil in stocul evomag si nici in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o comanda pentru un bun care are in dreptul lui “Preorder”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea bunului. Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica, fără preaviz, data de livrare, prețul produsului sau de a anula comanda. In cazul anularii comenzii, modificarii pretului sau al termenului de livrare, magazinul Evomag va informa clientii de acest aspect (scris sau telefonic).
Produsul se afla in stocul FIZIC al evomag.ro si se poate ridica / livra in baza unei comenzi online, dupa confirmarea comenzii. Comenziile produselor de pe stoc magazin vor fi onorate in ordinea cronologica in care intra in baza de date. Toate produsele aflate pe stoc magazin au un numar limitat de bucati.
Updatarea stocurilor se face la un interval de maxim 24 de ore - in consecinta pot aparea situatii in care un produs comandat care este afisat ca in stoc magazin sa devina indisponibil in cazul in care acesta a fost confirmat pe o comanda anterioara.
In stoc furnizor
Produsul se afla in depozitul furnizorului si se poate ridica sau livra dupa confirmarea stocului de catre furnizor si dupa confirmarea comenzii de catre agent.
Informatia de stoc este preluata de la furnizori si nu ne asumam responsabilitatea daca produsul respectiv nu se afla in stocul acestuia. Stocul furnizorului nu se updateaza in timp real, astfel ca pot aparea situatii in care un produs afisat in stoc furnizor sa nu mai fie disponibil. Pretul afisat pe pagina de produs se poate modifica la epuizarea stocului de la furnizorul respectiv.Noul pret afisat pentru acelasi cod de produs, va fi aferent altui stoc al aceluiasi furnizor sau al altui furnizor.
Intreaba stoc
Este necesarea verificarea stocului, la cerere, prin mail / messenger sau telefonic. In cazul in care produsul este disponibil, termenul de ridicare / livrare este identic ca pentru produsele din Stoc Magazin Limitat/Suficient.
Acesta informatie este afisata pentru produsele la care evomag.ro nu poate afla un stoc in timp real. Sunt produse care pot sa nu fie pe stoc sau care au stoc limitat.
Preorder
Bunul nu este disponibil in stocul evomag si nici in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o comanda pentru un bun care are in dreptul lui “Preorder”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea bunului. Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica, fără preaviz, data de livrare, prețul produsului sau de a anula comanda. In cazul anularii comenzii, modificarii pretului sau al termenului de livrare, magazinul Evomag va informa clientii de acest aspect (scris sau telefonic).
• Dacă te-ai răzgândit după ce ai plasat o comandă, ai dreptul să o anulezi. Ne poti transmite solicitarea pe adresa de e-mail a agentului responsabil de comanda sau catre departamentul de Customer Care, pe customercare@evomag.ro sau telefonic 0372.173.600, tasta 1, in timpul orelor de program.
• Trebuie să știi că poți să anulezi comanda, până în momentul în care este creat AWB-ul pentru curier. Dacă observi că AWB-ul pentru curier este creat, ne poți contacta telefonic 0372.173.600, tasta 1, in timpul orelor de program și vom transmite curierului anularea livrării.
• De asemenea, ai dreptul de a refuza comanda atunci când ești contactat de curier.
• Datele se modifica instant in contul tau fara sa mai fie nevoie de reconectarea in cont.
• Trebuie să știi că poți să anulezi comanda, până în momentul în care este creat AWB-ul pentru curier. Dacă observi că AWB-ul pentru curier este creat, ne poți contacta telefonic 0372.173.600, tasta 1, in timpul orelor de program și vom transmite curierului anularea livrării.
• De asemenea, ai dreptul de a refuza comanda atunci când ești contactat de curier.
• Datele se modifica instant in contul tau fara sa mai fie nevoie de reconectarea in cont.
• Pentru prima ta recenzie a unui produs, te rasplatim cu un voucher de 10 lei.
Dupa verificarea si aprobarea acestuia, se va incarca automat in contul tau de client si vei fi notificat si pe adrea de e-mail asociata contului.
Dupa verificarea si aprobarea acestuia, se va incarca automat in contul tau de client si vei fi notificat si pe adrea de e-mail asociata contului.
Cum modific cantitatea produselor dintr-o comanda finalizata?
Cantitatea produselor din comanda se poate modifica fie daca transmiti solicitarea pe e-mail catre agentul responsabil de comanda ta, fie daca ne contactezi telefonic in departamentul de Customer Care la numarul de telefon 0372.173.600, tasta 1, in timpul orelor de program.
Cum modific datele dintr-o comanda finalizata?
Datele de facturare sau de livrare din comanda ta se pot modifica fie daca transmiti solicitarea pe e-mail catre agentul responsabil de comanda ta, fie daca ne contactezi telefonic in departamentul de Customer Care la numarul de telefon 0372.173.600, tasta 1, in timpul orelor de program.
Cum schimb modalitatea de plata dintr-o comanda finalizata?
Schimbarea modalitatii de plata aleasa, intr-o comanda se poate efectua fie daca transmiti solicitarea pe e-mail catre agentul responsabil de comanda ta, fie daca ne contactezi telefonic in departamentul de Customer Care la numarul de telefon 0372.173.600, tasta 1, in timpul orelor de program.
Cum schimb modalitatea de livrare dintr-o comanda finalizata?
Schimbarea modalitatii de livrare, intr-o comanda se poate efectua pana la emiterea AWB-ului, fie daca transmiti solicitarea pe e-mail catre agentul responsabil de comanda ta, fie daca ne contactezi telefonic in departamentul de Customer Care la numarul de telefon 0372.173.600, tasta 1, in timpul orelor de program.
Cantitatea produselor din comanda se poate modifica fie daca transmiti solicitarea pe e-mail catre agentul responsabil de comanda ta, fie daca ne contactezi telefonic in departamentul de Customer Care la numarul de telefon 0372.173.600, tasta 1, in timpul orelor de program.
Cum modific datele dintr-o comanda finalizata?
Datele de facturare sau de livrare din comanda ta se pot modifica fie daca transmiti solicitarea pe e-mail catre agentul responsabil de comanda ta, fie daca ne contactezi telefonic in departamentul de Customer Care la numarul de telefon 0372.173.600, tasta 1, in timpul orelor de program.
Cum schimb modalitatea de plata dintr-o comanda finalizata?
Schimbarea modalitatii de plata aleasa, intr-o comanda se poate efectua fie daca transmiti solicitarea pe e-mail catre agentul responsabil de comanda ta, fie daca ne contactezi telefonic in departamentul de Customer Care la numarul de telefon 0372.173.600, tasta 1, in timpul orelor de program.
Cum schimb modalitatea de livrare dintr-o comanda finalizata?
Schimbarea modalitatii de livrare, intr-o comanda se poate efectua pana la emiterea AWB-ului, fie daca transmiti solicitarea pe e-mail catre agentul responsabil de comanda ta, fie daca ne contactezi telefonic in departamentul de Customer Care la numarul de telefon 0372.173.600, tasta 1, in timpul orelor de program.
Ce este evomag Corporate?
evomag Corporate este zona de Business din cadrul evomag, o divizie speciala axata pe cerintele si particularitatile afacerilor din Romania care au nevoie de servicii IT de calitate, configurare infrastructura IT, servere si networking, echipamente hardware si software pentru videoconferinte, precum si alte solutii de lucru.
Key Account Manageri si experti in customizarea solutiilor atent proiectate pentru afaceri de orice natura si orice dimensiune.
Cum te poate ajuta evomagCorporate?
BENEFICIEZI DE TERMEN DE PLATA
LIMITA DE CREDIT B2B
STOCURI MARI. LOGISTICA. DIVERSITATE.
CONSULTANTA GRATUITA
TRANSPORT GRATUIT PANA LA USA AFACERII TALE
Se pot face achizitii prin SICAP?
Da, se pot face astfel de achizitii. Avem contactul dedicat la numarul de telefon 0733.966.257 sau pe adresa de e-mail sicap@evomag.ro, in intervalul de luni – vineri, intre orele 09:00 – 16:30.
Se pot utiliza Granturi IMM?
Da, se poate! evomagisi propune sa vina in intampinarea solicitantilor cu oferte personalizate si o echipa dedicata de consiglieri pentru achizitiile din granturile IMM va stam la dispozitie pe adresa de e-mail ofertegranturi@evomag.ro
Ofertele personalizate se vor aplica pentru:
Masura 1: Migrogranturi acordate din fonduri externe nerambursabile
Masura 2: Granturi pentru capital de lucru
Masura 3: Granturi de investitii
Limita de Credit B2B
La evomag, afacerea ta este investita cu incredere si suport. Poti folosi linia de credit B2B trasata special pentru business-ul tau pentru a achizitiona produsele si/ sau serviciile de care ai nevoie acum. Vino alaturi de noi si descopera ofertele preferentiale care-ti pot accelera afacerea asa cum iti doresti.
Cum pot lua legatura cu un reprezentant?
Poti lua legatura cu un reprezentant telefonic la nr. 0733 966 247 sau pe adresa de e-mail corporate@evomag.ro
Poti accesa direct formularul de contact si te vom contact noi.
Avem pentru tine o sectiune cu alte intrebari frecvente pe care o poti consulta aici.
evomag Corporate este zona de Business din cadrul evomag, o divizie speciala axata pe cerintele si particularitatile afacerilor din Romania care au nevoie de servicii IT de calitate, configurare infrastructura IT, servere si networking, echipamente hardware si software pentru videoconferinte, precum si alte solutii de lucru.
Key Account Manageri si experti in customizarea solutiilor atent proiectate pentru afaceri de orice natura si orice dimensiune.
Cum te poate ajuta evomagCorporate?
BENEFICIEZI DE TERMEN DE PLATA
LIMITA DE CREDIT B2B
STOCURI MARI. LOGISTICA. DIVERSITATE.
CONSULTANTA GRATUITA
TRANSPORT GRATUIT PANA LA USA AFACERII TALE
Se pot face achizitii prin SICAP?
Da, se pot face astfel de achizitii. Avem contactul dedicat la numarul de telefon 0733.966.257 sau pe adresa de e-mail sicap@evomag.ro, in intervalul de luni – vineri, intre orele 09:00 – 16:30.
Se pot utiliza Granturi IMM?
Da, se poate! evomagisi propune sa vina in intampinarea solicitantilor cu oferte personalizate si o echipa dedicata de consiglieri pentru achizitiile din granturile IMM va stam la dispozitie pe adresa de e-mail ofertegranturi@evomag.ro
Ofertele personalizate se vor aplica pentru:
Masura 1: Migrogranturi acordate din fonduri externe nerambursabile
Masura 2: Granturi pentru capital de lucru
Masura 3: Granturi de investitii
Limita de Credit B2B
La evomag, afacerea ta este investita cu incredere si suport. Poti folosi linia de credit B2B trasata special pentru business-ul tau pentru a achizitiona produsele si/ sau serviciile de care ai nevoie acum. Vino alaturi de noi si descopera ofertele preferentiale care-ti pot accelera afacerea asa cum iti doresti.
Cum pot lua legatura cu un reprezentant?
Poti lua legatura cu un reprezentant telefonic la nr. 0733 966 247 sau pe adresa de e-mail corporate@evomag.ro
Poti accesa direct formularul de contact si te vom contact noi.
Avem pentru tine o sectiune cu alte intrebari frecvente pe care o poti consulta aici.
Produse ca noi, dar la preturi mult mai mici Aceste produse sunt provenite în general din retururi de marfă de la clienți, produse refuzate în showroom după desigilare sauproduse care au fost predate la anumite publicații/bloguri pentru review-uri.
Toate produsele sunt verificate de către personalul nostru tehnic înainte de punerea în vânzare. Produsele resigilate pot prezenta urme de utilizare sau zgârieturi superficiale/fine.
PREȚURI REDUSE cu până la 50% față de prețul produsului nou.
Toate produsele sunt verificate de către personalul nostru tehnic înainte de punerea în vânzare. Produsele resigilate pot prezenta urme de utilizare sau zgârieturi superficiale/fine.
PREȚURI REDUSE cu până la 50% față de prețul produsului nou.
Cum urmăresc statusul unei comenzi?
Comenzile înregistrate pe www.evomag.ro pot fi urmărite direct în contul tău de client, accesând secţiunea “Istoric comenzi”. De asemenea, te vom informa prin SMS (serviciu oferit gratuit) in privinţa evoluţiei/modificării statusului fiecărei comenzi plasate, numele agentului evoMAG responsabil de aceasta şi numărul de AWB/notei de transport (unde este cazul). Pentru a beneficia de acest serviciu, este necesar ca înaintea finalizării comenzii plasate, să bifezi opţiunea “Doresc să primesc SMS-uri despre evoluţia comenzii.”
Tot în secţiunea “Istoric comenzi” poţi vedea comanda detaliată, prin accesarea butonului “Detalii”.
Care sunt taxele de livrare?
În funcție de produsele comandate, comenzile tale pot include taxe de livrare.
Mai multe informații găsești aici.
Ce fac dacă primesc un alt produs față de cel comandat?
Dacă ați primit alt produs decât cel comandat, îți recomandăm să refuzi coletul la livrare în cazul în care ai opțiunea de verificare colet. În cazul în care ați acceptat coletul, puteți să îl returnați completănd formularul de retur aici și să plasati o nouă comandă.
Care este intervalul de livrare pentru o comandă?
Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmării comenzii și exceptând zilele nelucrătoare.
Livrările prin curier se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea SMS-ului/e-mail-ului de informare că s-a efectuat expedierea coletului. Acesta conţine numărul de AWB şi firma de curierat prin care se livrează comanda dvs.
NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maximum 30 de zile.
Ce fac dacă am notat greșit numărul de telefon pentru livrarea comenzii?
Dacă ați plasat o comandă și vă doriti să modificati numarul de telefon notat, și nu ați primit încă notificare că s-a ridicat de către curier, ne puteți contacta pentru modificare pe adresa de mail customercare@evomag.ro.
Ce fac dacă am o comandă sau o livrare anulată?
O livrare sau o comandă pot fi anulate din motive de stoc, de deteriorare a coletului pe timpul transportului, date de livrare eronate sau pentru că nu ați fost găsit de curier la adresă. Veți primi banii înapoi în funcție de metoda de plată prin care ai achitat comanda.
Dacă doriti să refaceți comanda anulată, o puteți replasa imediat după anulare.
Mai jos regăsiți informații detaliate:
1. De ce vi s-a anulat livrarea sau comanda
Din motive diferite, livrarea sau comanda dvs. pot fi anulate.
O livrare este anulată în momentul în care, deși coletul este predat curierului, acesta nu îl mai livrează și îl aduce înapoi în depozit. Principalele motive de anulare a livrării sunt deteriorare la transport sau date eronate, situație în care curierul nu reușește să contacteze clientul.
În cazul unei comenzi anulate, coletul nu este predat curierului. În această situație, veti primi un e-mail prin care vei fi notificat că nu putem onora comanda, întrucât nu au fost rezervate produsele.
2. Când și cum vei primi banii înapoi dacă v-a fost anulată comanda sau livrarea
Dacă ați anulat comanda sau livrarea din contul de client, veți primi banii înapoi în funcție de metoda de plată prin care ați achitat-o.
3. Ce se întâmplă dacă nu ridicati produsele de la easybox?
Dacă nu ridicati la timp produsele din easybox, comanda este automat anulată. Produsele se vor întoarce în depozit. În cazul în care ați achitat comanda înainte de ridicare, va vom restitui banii în contul din care ai efectuat plata, în funcție de metoda de plată aleasă.
La finalul termenului de ridicare, este posibil ca prețul să sufere modificări, iar produsele să nu mai fie disponibile.
Dacă încă vă doriți produsele, va fi necesar să faceti o nouă comandă.
Ce fac dacă produsul a fost livrat deteriorat?
La evomag.ro ai posibilitatea de a deschide coletul și verifica dacă produsele comandate se află în stare perfectă, înainte de a achita, dacă bifezi opțiunea “Deschidere colet la livrare” disponibilă în coș.
În cazul în care opțiunea "Deschidere colet la livrare" este activă pe AWB-ul (nota de transport) coletului și curierul nu dorește să execute acest serviciu (din diverse motive), vă rog să refuzați comanda urmând ca noi sa preluam situația și să investigăm de ce nu s-a executat serviciul.
Dacă în urma deschiderii coletului constați că produsul comandat nu este în stare perfecta şi prezinta semne de lovire sau alte probleme estetice, te rugăm să refuzi comanda. În cazul refuzului comenzii, trebuie să completați un Proces verbal de constatare, în prezența curierului. Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.
Dacă ați achitat online și în urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitată online va fi restituita în contul din care ai efectuat plata după ce coletul ajunge în depozitul evoMAG.
În cazul livrărilor prin curierat rapid ( în cazul comenzilor ce nu beneficiaza de verificare colet ) este recomandat ca după recepționarea comenzii, produsul/produsele sau ambalajul să fie verificat/e pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea să fie făcută cât mai repede după recepționarea comenzii( cel mult 24 ore ), iar sesizarea făcută în maxim 24 de ore de la recepție la adresa de e-mail: info.garantii@evomag.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului șsi 3-5 poze cu produsul / ambalajul în care să se indice eventualele probleme (deteriorare, neconformitate). Sesizăriile făcute mai târziu de 24 de ore din momentul recepționării comenzii nu vor fi luate în considerare.
Ce fac dacă am primit un produs utilizat?
Dacă produsul primit are semne de utilizare, îl puteti refuza la livrare, dacă ați avut opțiunea de “Verificare colet la livrare”.
În cazul în care nu ați avut opțiunea “Verificare colet la livrare” iar funcționalitatea produsului primit utilizat nu este afectată contactează-ne la numarul de telefon 0372.173.600 tasta 2 sau pe adresa de mail info.garantii@evomag.ro , în decurs de 48 de ore de la primirea coletului.
Dacă ați primit un produs utilizat, puteți urma pașii de jos:
• Contactează-ne în decurs de 48 de ore de la primirea coletului prin una din modalitățile de mai sus;
Puteți anexa fotografii ale produsului atunci când ne trimiteți solicitarea pe e-mail;
Veți primi un raspuns în funcție de categoria din care produsul comandat face parte;
• Dacă doriti să returnați produsul, puteți înregistra o cerere de retur aici .
Ce fac dacă am primit un produs cu specificații diferite?
Dacă ai primit un produs ale cărui specificații sunt diferite comparativ cu cele menționate și prezentate pe site, îți recomandăm să urmezi pașii de mai jos:
• Contactează-ne în decurs de 48 de ore de la primirea coletului, pe adresa de mail info.garantii@evomag.ro;
Poți anexa fotografii ale produsului atunci când completezi formularul de contact;
Vei primi soluția în funcție de categoria din care produsul comandat face parte;
• Dacă dorești să returnezi produsul, poți înregistra un retur aici.
Comenzile înregistrate pe www.evomag.ro pot fi urmărite direct în contul tău de client, accesând secţiunea “Istoric comenzi”. De asemenea, te vom informa prin SMS (serviciu oferit gratuit) in privinţa evoluţiei/modificării statusului fiecărei comenzi plasate, numele agentului evoMAG responsabil de aceasta şi numărul de AWB/notei de transport (unde este cazul). Pentru a beneficia de acest serviciu, este necesar ca înaintea finalizării comenzii plasate, să bifezi opţiunea “Doresc să primesc SMS-uri despre evoluţia comenzii.”
Tot în secţiunea “Istoric comenzi” poţi vedea comanda detaliată, prin accesarea butonului “Detalii”.
Care sunt taxele de livrare?
În funcție de produsele comandate, comenzile tale pot include taxe de livrare.
Mai multe informații găsești aici.
Ce fac dacă primesc un alt produs față de cel comandat?
Dacă ați primit alt produs decât cel comandat, îți recomandăm să refuzi coletul la livrare în cazul în care ai opțiunea de verificare colet. În cazul în care ați acceptat coletul, puteți să îl returnați completănd formularul de retur aici și să plasati o nouă comandă.
Care este intervalul de livrare pentru o comandă?
Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmării comenzii și exceptând zilele nelucrătoare.
Livrările prin curier se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea SMS-ului/e-mail-ului de informare că s-a efectuat expedierea coletului. Acesta conţine numărul de AWB şi firma de curierat prin care se livrează comanda dvs.
NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maximum 30 de zile.
Ce fac dacă am notat greșit numărul de telefon pentru livrarea comenzii?
Dacă ați plasat o comandă și vă doriti să modificati numarul de telefon notat, și nu ați primit încă notificare că s-a ridicat de către curier, ne puteți contacta pentru modificare pe adresa de mail customercare@evomag.ro.
Ce fac dacă am o comandă sau o livrare anulată?
O livrare sau o comandă pot fi anulate din motive de stoc, de deteriorare a coletului pe timpul transportului, date de livrare eronate sau pentru că nu ați fost găsit de curier la adresă. Veți primi banii înapoi în funcție de metoda de plată prin care ai achitat comanda.
Dacă doriti să refaceți comanda anulată, o puteți replasa imediat după anulare.
Mai jos regăsiți informații detaliate:
1. De ce vi s-a anulat livrarea sau comanda
Din motive diferite, livrarea sau comanda dvs. pot fi anulate.
O livrare este anulată în momentul în care, deși coletul este predat curierului, acesta nu îl mai livrează și îl aduce înapoi în depozit. Principalele motive de anulare a livrării sunt deteriorare la transport sau date eronate, situație în care curierul nu reușește să contacteze clientul.
În cazul unei comenzi anulate, coletul nu este predat curierului. În această situație, veti primi un e-mail prin care vei fi notificat că nu putem onora comanda, întrucât nu au fost rezervate produsele.
2. Când și cum vei primi banii înapoi dacă v-a fost anulată comanda sau livrarea
Dacă ați anulat comanda sau livrarea din contul de client, veți primi banii înapoi în funcție de metoda de plată prin care ați achitat-o.
3. Ce se întâmplă dacă nu ridicati produsele de la easybox?
Dacă nu ridicati la timp produsele din easybox, comanda este automat anulată. Produsele se vor întoarce în depozit. În cazul în care ați achitat comanda înainte de ridicare, va vom restitui banii în contul din care ai efectuat plata, în funcție de metoda de plată aleasă.
La finalul termenului de ridicare, este posibil ca prețul să sufere modificări, iar produsele să nu mai fie disponibile.
Dacă încă vă doriți produsele, va fi necesar să faceti o nouă comandă.
Ce fac dacă produsul a fost livrat deteriorat?
La evomag.ro ai posibilitatea de a deschide coletul și verifica dacă produsele comandate se află în stare perfectă, înainte de a achita, dacă bifezi opțiunea “Deschidere colet la livrare” disponibilă în coș.
În cazul în care opțiunea "Deschidere colet la livrare" este activă pe AWB-ul (nota de transport) coletului și curierul nu dorește să execute acest serviciu (din diverse motive), vă rog să refuzați comanda urmând ca noi sa preluam situația și să investigăm de ce nu s-a executat serviciul.
Dacă în urma deschiderii coletului constați că produsul comandat nu este în stare perfecta şi prezinta semne de lovire sau alte probleme estetice, te rugăm să refuzi comanda. În cazul refuzului comenzii, trebuie să completați un Proces verbal de constatare, în prezența curierului. Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.
Dacă ați achitat online și în urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitată online va fi restituita în contul din care ai efectuat plata după ce coletul ajunge în depozitul evoMAG.
În cazul livrărilor prin curierat rapid ( în cazul comenzilor ce nu beneficiaza de verificare colet ) este recomandat ca după recepționarea comenzii, produsul/produsele sau ambalajul să fie verificat/e pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea să fie făcută cât mai repede după recepționarea comenzii( cel mult 24 ore ), iar sesizarea făcută în maxim 24 de ore de la recepție la adresa de e-mail: info.garantii@evomag.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului șsi 3-5 poze cu produsul / ambalajul în care să se indice eventualele probleme (deteriorare, neconformitate). Sesizăriile făcute mai târziu de 24 de ore din momentul recepționării comenzii nu vor fi luate în considerare.
Ce fac dacă am primit un produs utilizat?
Dacă produsul primit are semne de utilizare, îl puteti refuza la livrare, dacă ați avut opțiunea de “Verificare colet la livrare”.
În cazul în care nu ați avut opțiunea “Verificare colet la livrare” iar funcționalitatea produsului primit utilizat nu este afectată contactează-ne la numarul de telefon 0372.173.600 tasta 2 sau pe adresa de mail info.garantii@evomag.ro , în decurs de 48 de ore de la primirea coletului.
Dacă ați primit un produs utilizat, puteți urma pașii de jos:
• Contactează-ne în decurs de 48 de ore de la primirea coletului prin una din modalitățile de mai sus;
Puteți anexa fotografii ale produsului atunci când ne trimiteți solicitarea pe e-mail;
Veți primi un raspuns în funcție de categoria din care produsul comandat face parte;
• Dacă doriti să returnați produsul, puteți înregistra o cerere de retur aici .
Ce fac dacă am primit un produs cu specificații diferite?
Dacă ai primit un produs ale cărui specificații sunt diferite comparativ cu cele menționate și prezentate pe site, îți recomandăm să urmezi pașii de mai jos:
• Contactează-ne în decurs de 48 de ore de la primirea coletului, pe adresa de mail info.garantii@evomag.ro;
Poți anexa fotografii ale produsului atunci când completezi formularul de contact;
Vei primi soluția în funcție de categoria din care produsul comandat face parte;
• Dacă dorești să returnezi produsul, poți înregistra un retur aici.
Cumparaturi
Despre noi
Copyright © 2024 Evolution Systems SRL. Splaiul Unirii 257-259, Sector 3,
Bucureşti. Vezi hartă