evoHELP Comenzi


evoHELP

Cum comanzi la evoMAG
Livrarea comenzii
Disponibilitate stoc
Cum anulezi o comanda
Cadou pentru primul tau review
Modificarea comenzii
Comenzi Corporate
Produse resigilate

*Daca raspunsul la intrebarea ta nu se regaseste in aceste sectiuni, te rugam sa verifici si pe pagina de Home evoHELP, sectiunea "Situatii speciale".

Cum îmi fac un cont evoMAG?
Procesul de comandă online este cel standard, de îndată ce ai găsit produsul de care ai nevoie sau pe care ți-l doreai apasă pe butonul “Adaugă în coș”.
După adăugarea produselor în coș, vei avea posibilitatea de a vizualiza din nou lista de cumpărături.
Pentru finalizarea comenzii trebuie să parcurgi câtiva pași.

Pasul 1: Editează datele de facturare, aici poți alege dacă dorești factura pe persoană fizică sau juridică. Întrodu aici detaliile necesare pentru adresa de facturare.
Pasul 2: Livrare: Selectează modalitatea cum dorești să ajungă comanda la tine și introdu de asemenea, cu atenție și adresa corectă sau selectează easybox-ul potrivit pentru tine.
Pasul 3: Plata: Optează pentru varianta cea mai accesibila și mai avantajoasă pentru tine în achitarea comenzii tale!
Pasul 4: Alte informații/observații: Aici poți adăuga orice comentariu în legătură cu comanda ta.

Aproape ai terminat! Ultima acțiune este să apeși butonul “Trimite comanda” și aceasta se va înregistra în sistemul nostru.
! Atenție ! Dacă ai optat pentru plata online, dupa ce ai apăsat pe butonul de trimitere comandă, vei fi redirecționat pe pagina de plată pentru a finaliza plata.