evoHELP Garantii si Retur


evoHELP

Asigurare evoPROTECT Garantia produselor
Retur
Reparatia produselor
Info trotinete
Servicii metenanta PC&Laptop
Servicii evoMAG

*Daca raspunsul la intrebarea ta nu se regaseste in aceste sectiuni, te rugam sa verifici si pe pagina de Home evoHELP, sectiunea "Situatii speciale".

Orice produs vândut pe evoMAG beneficiază de o garanție standard care acoperă defecțiunile cauzate de deteriorarea unor componente sau nefuncționarea produsului din vina producătorului.

În parteneriat cu Allianz-Țiriac am creat asigurarea evoPROTECT, o asigurare suplimentară pentru bunurile achiziționate, pentru a veni în întâmpinarea accidentelor neprevăzute.


În ce situații produsele tale sunt asigurate de evoPROTECT?

Pentru bunurile electrice si electronice
Avarii și daune cauzate de:
- contactul cu lichide sau pătrunderea de lichide în bunul asigurat;
- lovituri sau căderi;
- presiune;
- incendiu și urmările acestuia, fum, explozie;
- scurtcircuit, supratensiune (daune electrice);
- interferența cu un câmp electromagnetic;
- acțiunea directă sau indirectă a trăsnetului.
Furt produs ca urmare a:
- pătrunderii prin efracție, lovituri sau căderi;
- spargerii unui autovehicul, cu condiția ca bunul să nu fi fost lăsat la vedere în autovehicul și evenimentul să se petreacă în intervalul orar 06:00-22:00;
- întrebuințării de violențe sau amenințări (acte de tâlharie).
Pentru biciclete sau trotinete electrice
- Furt ca urmare a pătrunderii prin efracție sau a actelor de tâlharie;
- Furt din afara locuinței numai dacă bicicleta/ trotineta electrică este legată de un obiect fix cu încuietoare antifurt adecvată;
- Avarii ca urmare a căderii accidentale sau cădere în urma unui accident;
- Operare și manevrare eronată.


Cum îți asiguri produsul prin evoPROTECT?

Asigurarea evoPROTECT se poate achiziționa online, din pagina produsului pe care vrei să îl cumperi.
Asigurarea evoPROTECT se poate achiziționa în același timp cu produsul sau în maximum 10 zile calendaristice de la achiziția acestuia.
Polița de asigurare are acoperire în toată lumea, cu excepția teritoriilor supuse sancțiunilor financiare sau comerciale. Toate serviciile conexe, inclusiv repararea sau înlocuirea produselor avariate, se vor realiza exclusiv în România, prin intermediul partenerului de service autorizat de Allianz-Țiriac și serviciului de asistență în caz de daună, oferit de Marsh Broker.


Categorii de produse care pot beneficia de asigurarea evoPROTECT

- Telefoane mobile & Smartwatch.
- Tablete.
- Laptopuri.
- TV și Home Cinema.
- Biciclete și Trotinete electrice.


Cum procedezi în cazul unei daune?

Dauna parțială: se consider daună parțială situația în care, în urma producerii unui eveniment asigurat, bunul asigurat poate fi reparat și readus la starea anterioară producerii evenimentului. Costul reparației (piese, manopera, transport etc.) nu trebuie să depășească suma asigurată din poliță.
Dauna totală: se consideră daună totală situația în care bunul asigurat a fost furat sau a fost distrus, în urma producerii unui eveniment asigurat, iar repararea bunului sau înlocuirea cu un produs recondiționat nu este posibilă sau, din punct de vedere economic, costul reparației nu se justifică (depășește suma asigurată din poliță).


Prime de asigurare și franșiza

Prima de asigurare reprezintă suma de bani plătită de către client în momentul asigurării produsului.
În cazul producerii unui eveniment asigurat, franșiza este parte din valoarea daunei suportate de client, pentru fiecare eveniment asigurat. Atât prima de asigurare, cât și franșiza sunt trecute în polița de asigurare.
Daca te răzgândești, ai dreptul să anulezi polița de asigurare
În cazul în care bunul asigurat este returnat, polișa se anulează automat.
Poți face acest lucru în primele 14 de zile de la achiziția bunului, fără a fi necesară invocarea unui motiv. În condițiile în care nu s-au produs riscuri asigurate, evoMAG îți va returna integral prima de asigurare plătită.
Daca ai decis să anulezi polița de asigurare după perioada de retur de 14 de zile vei primi prima de asigurare, mai puțin valoarea aferentă perioadei de asigurare a bunului, până la momentul deciziei de reziliere a poliței, în condițiile în care nu au avut loc daune.
În cazul în care ai ales asigurarea evoPROTECT pe 2 ani, iar în primul an ai o daună totală sau doua daune parțiale, ți se poate restitui prima de asigurare pentru cel de-al doilea an.


Cum anulez polița?

Polița se poate rezilia în primele 15 zile de la incheiere, fără a fi necesar invocarea unui motiv. În conditiile în care nu s-au produs riscuri asigurate, se va returna integral prima achitată, în baza cererii scrise de renuntare la polită.
Daca ai decis să anulezi polița poți solicita rezilierea poliței și după primele 15 zile de la intrarea în vigoare a asigurării. În acest caz, Allianz-Tiriac reține primele de asigurare pentru perioada scursă de la încheierea asigurării, pe zile de asigurare, în proporție de 1/365 din prima anuală, iar diferența de primă îți este restituită dacă nu au fost avizate daune.
Solicitarea de reziliere a poliței se poate face sunând la call center-ul evoMAG la numerele de telefon 0372.173.600 sau email: customercare@evomag.ro sau vanzari@evomag.ro.


Drepturile de transfer în cazul unei polițe de asigurare

În cazul în care produsul acoperit de asigurarea evoPROTECT este revândut sau înstrainat către o terță parte, produsul în cauză nu mai beneficiază în continuare de beneficiile asigurării.