evoHELP Garantii si Retur
Retur→
Reparatia produselor→
Info trotinete→
Servicii metenanta PC&Laptop→
Servicii evoMAG→
*Daca raspunsul la intrebarea ta nu se regaseste in aceste sectiuni, te rugam sa verifici si pe pagina de Home evoHELP, sectiunea "Situatii speciale".
Garantia pe persoana fizica are aceeasi perioada ca cea pe persoana juridica?
In cazul persoanelor juridice garantia este cea declarata de producator pentru fiecare produs, dar maxim 12 luni. In cazul persoanelor fizice garantia este cea declarata de producator fara nicio limitare.
Produsele resigilate beneficiaza de garantie?
Da, produsele resigilate beneficiaza de garantie.
Nu am primit certficatul de garantie. Cum procedez?
Puteti solicita certificatul de garantie pe adresa info.garantii@evomag.ro.
Am pierdut certificatul de garantie. Ce pot face?
In cazul certificatelor de garantie emise de Evomag puteti solicita retrimiterea certificatului de garantie pe adresa info.garantii@evomag.ro.
In cazul certificatelor de garantie emise de producator puteti sa solicitati reemiterea unuia pe adresa info.garantii@evomag.ro si vom incerca prin intermediul producatorului sa va ajutam.
Cum procedez pentru a returna un produs prin curier?
Pasul 1: Se completeaza formularul de retur apasand click aici.
Pasul 2: Pachetul trebuie sa contina produsul in ambalajul original, cu toate accesoriile incluse, o copie a facturii fiscale de cumparare a produsului si formular de retur completat.
Pasul 3: Se trimite returul la adresa: Splaiul Unirii, nr. 257-259, Corp B,Sector 3, Bucuresti - CP 030137 , de asemenea trebuie specificat pe colet: “In atentia dep. Retur”.
Pasul 4: Trebuie sa contactezi orice firma de curierat doresti pentru a expedia coletul catre noi.
! Se trimite fara valoare de ramburs, orice retur sosit cu valoare de ramburs nu se va ridica de la curier. Restituirile sumelor aferente retururilor se efectueaza ulterior dupa verificarea produsului.
Pentru mai multe detalii puteti consulta sectiunea de retur din site.
Cum procedez pentru a returna un produs direct in showroom?
De la 1 Octombrie 2023, produsele pot fi returnate doar prin curier.
Cât durează finalizarea unui retur?
Finalizarea unui retur poate dura pana la maximum 15 zile calendaristice din momentul in care produsul ajunge in custodia noastra.
Cum primești banii în urma unui retur dacă ai plătit comanda cu cardul?
Banii se vor returna direct in contul din care s-a efectuat plata.
Cum primești banii în urma unui retur dacă ai plătit comanda cu numerar la curier?
Pentru a ti se restitui suma este necesar dupa ce primesti facture storno pe e-mail sa ne transmiti un cont IBAN.
Da, suma ti se poate restitui cash, in showroom, pe loc, daca ai achitat comanda tot cash si daca a fost plasata pe persoana fizica.
Când primești banii înapoi intr-un cont IBAN?
Banii se returneaza in maximum 14 zile de la momentul emiterii facturii storno, dupa procesarea returului.
Cum înregistrezi un retur?
Poti inregistra o solicitare de retur accesand formularul de retur.
Cum anulezi o cerere de retur?
Poti solicita anularea unei cereri de retur trimitand un email in acest sens pe adresa retur@evomag.ro.
Ce este taxa de aducere la conformitate?
Reprezinta suma necesara pentru aducerea produsului la starea initiala de vanzare, pentru a fi vandut catre urmatorul client.
Cum pot trimite in service un produs care s-a defectat?
Gasiti informatii cu privire la service-ul autorizat pentru produsul dumneavoastra in certificatul de garantie emis de producator(in cazul in care a fost emis unul) sau la sectiunea “Garantiile mele” din contul dumneavoastra, apasand pe cheita verde din dreptul produsului.
De asemenea puteti solicita informatii cu privire la service-ul autorizat al unui produs prin intermediul chatului de Whatsapp de la sectiunea de contact si prin email pe adresa info.garantii@evomag.ro
Cine achita transportul pentru un produs trimis in service?
Transportul produselor trimise in service este suportat de catre service-urile autorizat.
Pot aduce personal in service un produs?
In cazul unor service-uri este posibil acest lucru. Acest aspect difera in functie de procedura de lucru cu clientii pe care fiecare service autorizat o are stabilita.
Serviciul de Pick Up
Acest serviciu este oferit doar in cazul in care producatorul nu are un service autorizat in Romania care sa trateze garantiile produselor.
Cum aflu daca a fost reparat produsul?
Dupa ce un produs trimis in garantie este solutionat, pe adresa de email inregistrata in contul dumneavoastra se va trimite o notificare cu rezolutia fisei de service.
Puteti, de asemenea, solicita informatii suplimentare prin serviciul de chat Whatsapp al departamentului Garantii de la sectiunea contact a site-ului nostru sau prin email trimitand o solicitare pe adresa info.garantii@evomag.ro
Repararea produselor care au iesit din perioada de garantie.
Unele service-uri autorizate ofera posibilitatea repararii produselor post garantie, iar altele nu. In functie de acest aspect veti putea beneficia de reparatie post garantie pentru produsul dumneavoastra.
Cum iau legatura direct la service-ul de trotinete?
Se poate lua legatura prin intermediul numarului de telefon 0726111333 care se afla pe site la rubrica contact.
Cum stiu ce produse sunt disponibile pentru testare?
Toate produsele care sunt expuse in showroom si se pot testa au bulina cu “Vino si testeaza in showroom”.
Cat dureaza montajul sau inlocuirea unei piese?
Nu exista un estimat stabilit de timp, deoarece depinde de complexitatea serviciului, dar puteti obtine punctual astfel de informatii apeland la nr de telefon dedicate 0726111333.
Chiar nu trebuie sa platesc nimic ca sa testez trotinetele?
Nu costa nimic testarea de trotinete, singura conditie este sa se completeze un formular de test.(se regaseste in showroom).
Cat dureaza verificarea?
Durata verificarii unei trotinete poate varia in functie de incarcarea de la service trotinete in general dureaza intre 20 min - 1 ora in functie de model.
Trebuie sa imi fac programare ca sa pot veni cu trotineta in service?
In momentul de fata nu este obligatorie programare dar daca doriti se poate face prin intermediul numarului de telefon dedicate service-ului de trotinete 0726111333.
Este nevoie de programare pentru a testa produsul?
Nu este nevoie de programare pentru a putea testa produsul, poti merge direct in showroom.
Pot sa iau trotineta o zi intreaga sa ma plimb pentru a testa si apoi sa o aduc inapoi?
Momentan aceasta optiune nu este disponibila.
Ma supravegheaza cineva cand o testez?
Daca aveti nevoie de ajutor sau orice alte informatii sunt colegii din locatie la care puteti apela cu incredere.
Cum pot lua legatura cu persoana care se ocupa de produsul meu?
Puteti lua legatura cu unul dintre tehnicienii nostri din service.
Cat dureaza instalarea unei componente?
Serviciile au un termen de prestare cuprins intre 1 si 3 zile, in functie de cat de incarcat este service-ul in acel moment.
Achitand taxa de urgentare, veti avea prioritate, astfel vom presta serviciul/serviciile solicitate in maxim 24 de ore.
In cat timp e gata o actualizare/instalare a unui software?
Serviciile au un termen de prestare cuprins intre 1 si 3 zile, in functie de cat de incarcat este service-ul in acel moment.
Achitand taxa de urgentare, veti avea prioritate, astfel vom presta serviciul/serviciile solicitate in maxim 24 de ore.
Daca am deja un laptop/PC si vreau sa achizitionez o componenta de pe evomag.ro se poate se vin cu el si sa o montati?
Sigur, optand pentru serviciul montare componenta, vom monta componenta in pc-ul dumneavoastra.
Daca vreau sa mi se livreze toate componentele si sa asamblez eu sistemul pierd garantia
Nu, acest lucru nu duce la pierderea garantiei atata timp cat este facut conform indicatiilor pe care producatorul le ofera pentru fiecare componenta.
Cat dureaza impachetarea cadou?
In functie de dimensiunea produsului poate dura intre 5 minute si 20 de minute.
Pot sa aleg eu ambalajul cadou?
Da, se poate alege ambalajul cadou daca doriti impachetarea la ridicarea din showroom.
Instalarea aerelor conditionate se programeaza de catre evoMAG?
Nu, pentru instalarea aparatelor de aer conditionat colaboram cu firma Depanero, in functie de pachetul achizitionat de dvs., dupa livrarea produsului sunteti contactat pentru a discuta ora si data optima de instalare in intervalul dorit.
Trotinetele aduse in service se trimit in alte service-uri autorizate?
Trotinetele se aduc in service-ul evoMAG, unde se pot repara sau modifica pe loc.
Cine realizeaza montarea componentelor sau upgrade-urile pe partea de IT?
Serviciile de IT se efectueaza in cadrul evoMAG de catre echipa specializata.
Daca achizitionez un telefon si o folie imi aplica cineva folia?
Da, avem serviciul de montaj folii activ exclusiv in showroom.
Toate foliile se taie pe loc pentru orice dispozitiv are clientul.
Montare folie silicon smartwatch
Montare folie silicon tableta
Montare folie silicon telefon
Orice produs vândut pe evoMAG beneficiază de o garanție standard care acoperă defecțiunile cauzate de deteriorarea unor componente sau nefuncționarea produsului din vina producătorului.
În parteneriat cu Allianz-Țiriac am creat asigurarea evoPROTECT, o asigurare suplimentară pentru bunurile achiziționate, pentru a veni în întâmpinarea accidentelor neprevăzute.
În ce situații produsele tale sunt asigurate de evoPROTECT?
Pentru bunurile electrice si electronice
Avarii și daune cauzate de:
- contactul cu lichide sau pătrunderea de lichide în bunul asigurat;
- lovituri sau căderi;
- presiune;
- incendiu și urmările acestuia, fum, explozie;
- scurtcircuit, supratensiune (daune electrice);
- interferența cu un câmp electromagnetic;
- acțiunea directă sau indirectă a trăsnetului.
Furt produs ca urmare a:
- pătrunderii prin efracție, lovituri sau căderi;
- spargerii unui autovehicul, cu condiția ca bunul să nu fi fost lăsat la vedere în autovehicul și evenimentul să se petreacă în intervalul orar 06:00-22:00;
- întrebuințării de violențe sau amenințări (acte de tâlharie).
Pentru biciclete sau trotinete electrice
- Furt ca urmare a pătrunderii prin efracție sau a actelor de tâlharie;
- Furt din afara locuinței numai dacă bicicleta/ trotineta electrică este legată de un obiect fix cu încuietoare antifurt adecvată;
- Avarii ca urmare a căderii accidentale sau cădere în urma unui accident;
- Operare și manevrare eronată.
Cum îți asiguri produsul prin evoPROTECT?
Asigurarea evoPROTECT se poate achiziționa online, din pagina produsului pe care vrei să îl cumperi.
Asigurarea evoPROTECT se poate achiziționa în același timp cu produsul sau în maximum 10 zile calendaristice de la achiziția acestuia.
Polița de asigurare are acoperire în toată lumea, cu excepția teritoriilor supuse sancțiunilor financiare sau comerciale. Toate serviciile conexe, inclusiv repararea sau înlocuirea produselor avariate, se vor realiza exclusiv în România, prin intermediul partenerului de service autorizat de Allianz-Țiriac și serviciului de asistență în caz de daună, oferit de Marsh Broker.
Categorii de produse care pot beneficia de asigurarea evoPROTECT
- Telefoane mobile & Smartwatch.
- Tablete.
- Laptopuri.
- TV și Home Cinema.
- Biciclete și Trotinete electrice.
Cum procedezi în cazul unei daune?
Dauna parțială: se consider daună parțială situația în care, în urma producerii unui eveniment asigurat, bunul asigurat poate fi reparat și readus la starea anterioară producerii evenimentului. Costul reparației (piese, manopera, transport etc.) nu trebuie să depășească suma asigurată din poliță.
Dauna totală: se consideră daună totală situația în care bunul asigurat a fost furat sau a fost distrus, în urma producerii unui eveniment asigurat, iar repararea bunului sau înlocuirea cu un produs recondiționat nu este posibilă sau, din punct de vedere economic, costul reparației nu se justifică (depășește suma asigurată din poliță).
Prime de asigurare și franșiza
Prima de asigurare reprezintă suma de bani plătită de către client în momentul asigurării produsului.
În cazul producerii unui eveniment asigurat, franșiza este parte din valoarea daunei suportate de client, pentru fiecare eveniment asigurat. Atât prima de asigurare, cât și franșiza sunt trecute în polița de asigurare.
Daca te răzgândești, ai dreptul să anulezi polița de asigurare
În cazul în care bunul asigurat este returnat, polișa se anulează automat.
Poți face acest lucru în primele 14 de zile de la achiziția bunului, fără a fi necesară invocarea unui motiv. În condițiile în care nu s-au produs riscuri asigurate, evoMAG îți va returna integral prima de asigurare plătită.
Daca ai decis să anulezi polița de asigurare după perioada de retur de 14 de zile vei primi prima de asigurare, mai puțin valoarea aferentă perioadei de asigurare a bunului, până la momentul deciziei de reziliere a poliței, în condițiile în care nu au avut loc daune.
În cazul în care ai ales asigurarea evoPROTECT pe 2 ani, iar în primul an ai o daună totală sau doua daune parțiale, ți se poate restitui prima de asigurare pentru cel de-al doilea an.
Cum anulez polița?
Polița se poate rezilia în primele 15 zile de la incheiere, fără a fi necesar invocarea unui motiv. În conditiile în care nu s-au produs riscuri asigurate, se va returna integral prima achitată, în baza cererii scrise de renuntare la polită.
Daca ai decis să anulezi polița poți solicita rezilierea poliței și după primele 15 zile de la intrarea în vigoare a asigurării. În acest caz, Allianz-Tiriac reține primele de asigurare pentru perioada scursă de la încheierea asigurării, pe zile de asigurare, în proporție de 1/365 din prima anuală, iar diferența de primă îți este restituită dacă nu au fost avizate daune.
Solicitarea de reziliere a poliței se poate face sunând la call center-ul evoMAG la numerele de telefon 0372.173.600 sau email: customercare@evomag.ro sau vanzari@evomag.ro.
Drepturile de transfer în cazul unei polițe de asigurare
În cazul în care produsul acoperit de asigurarea evoPROTECT este revândut sau înstrainat către o terță parte, produsul în cauză nu mai beneficiază în continuare de beneficiile asigurării.