1. Ce faci dacă ai notat greșit numărul de telefon sau adresa de livrare pentru livrarea comenzii?↓
In cazul in care ai sesizat eroarea in timp util si comanda nu a fost expediata, poti modifca aceste detalii din contul tau de client.In cazul in care ai primit deja AWB-ul si comanda a fost expediata, ne poti contacta la numarul de telefon 0372.173.600, tasta 1 si vom transmite situatia catre firma de curierat pentru solutionare cat mai rapida.
2. Ce faci dacă ai primit doar un colet dintr-o comandă formată din mai multe?↓
In cazul in care o comanda contine mai multe produse voluminoase si a fost expediata in colete separate, iar curierul nu s-a prezentat cu livrarea integral, ne poti contacta la numarul de telefon 0372.173.600, tasta 1 si vom transmite situatia catre firma de curierat pentru solutionare cat mai rapida.3. Nu am gasit manualul de instructiuni. Unde il pot solicita?↓
Daca nu ati gasit manualul de instructiuni in pachet, il puteti solicita pe adresa de e-mail documentare@evomag.ro4. Nu am gasit cadoul in colet. Cum sesisez?↓
Daca nu ati gasit cadoul in colet, ne puteti contacta telefonic la nr 0372.173.600, tasta 1, de luni pana vineri, in intervalul 09:00 - 19:005. Imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?↓
Daca va lipsesc anumite accesorii din pachet, trebuie sa trimiteti un e-mail pe vanzari@evomag.ro cu numarul comenzii si o poza cu ce ati primit exact in colet pentru a se verifica situatia.6. Am primit un alt produs decat cel comandat. Cum pot rezolva?↓
Daca ati primit un alt produs decat cel comandat trebuie sa ne transmiteti un e-mail care sa contina o poza cu produsul primit pe adresa retur@evomag.ro, de asemenea sa mentionati si nr comenzii.7. Ce faci dacă produsul s-a deteriorat în timpul transportului, nu ajunge la tine și se întoarce la depozit?↓
In cazul in care produsul s-a deteriorat pe timpul transportului si nu a mai ajuns la tine, poti plasa o noua comanda pentru retrimiterea produsului.In cazul in care ai achitat deja comanda care s-a deteriorat, poti utiliza in comanda noua factura storno pe care o vei primi pe e-mail dupa receptionarea produsului deteriorate.