Cele mai bune oferte ale momentului! Profita acum! Vezi oferte
Leanpay Plata în rate! Super ușor!

Garantia produselor



Condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile OUG 140/2021 cu modificările ulterioare. Astfel, conform OUG 140/2021 "În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fară plată, cu excepția situației în care masura este imposibila sau disproporționată".

Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi facută în cadrul unei perioade rezonabilă de timp, care însă nu poate depăși 15 zile calendarisitice. În acest sens, definiția consumatorului este următoarea "orice persoana fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care, în cadrul contractelor care intră sub incidența prezentei legi, acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale". Persoanele juridice nu intră sub incidența celor doua legi menționate anterior. În cazul persoanelor juridice, pot apărea excepții cu privire la termenii și condițiile menționate în cele doua legi, în cazul în care nu este stipulat altfel în contractul de vânzare-cumpărare.

În concluzie, termenele de remediere ale produselor aflate în garanție sunt următoarele:
- maxim 15 zile calendaristice în cazul persoanelor fizice
- maxim 90 de zile lucrătoare în cazul persoanelor juridice

Garanția produselor este de 2 tipuri:
Garanție tehnică: garanția oferită de distribuitor sau producător (durată medie de utilizare) - în acest termen, distribuitorul sau producătorul se angajează ca, în cazul lipsei conformității să readucă produsul la conformitate. Garanție de conformitate: garanția legală în conformitate cu OUG 140/2021, aplicabilă în cazurile în care garanția tehnică este mai mică iar durata media de utilizare este de minim 24 de luni. În acest termen, vânzătorul se angajează ca, în cazul lipsei conformității să readucă produsul la conformitate. Acest tip de garanție este aplicabil doar persoanelor fizice.

Situațiile de mai jos vor duce la pierderea (anularea) garanției:

  • defectiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea si utilizarea echipamentelor in conditii necorespunzatoare
  • deteriorarile termice, mecanice, plastice ale produselor, datorate incendiilor, accidentelor sau neglijentei in utilizare, prezenta urmelor de contact cu lichid sau alte substante, urme de oxidare datorate folosirii in locuri cu abur sau umiditate excesiva, praf in exces, urme de arsuri, crapaturi, sparturi; componente calculator/server si orice alt tip de produs care au in componentea piese electronice indoite, deteriorate, rupte sau cu trasee electronice intrerupte; pini placa de baza, procesor, unitati de stocare, mufe de date/audio/video indoiti, rupti, arsi
  • interventii asupra produselor executate de catre persoane neautorizate de vanzator, furnizor, importator sau producator
  • lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau inscrisurilor producatorului sau vanzatorului de pe produse; lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricatie; desigilarea echipamentelor sau componentelor sigilate de vanzator, furnizor, importator sau producator; pierderea certificatului de garantie sau a actului de achizitie
  • produsul nu a fost folosit in conformitate cu instructiunile descrise in manualul de utilizare sau pentru scopul pentru care a fost creat; produsul nu a fost folosit cu accesorii sau consumabile originale
  • modificarea sau completarea datelor din certificatul de garantie; orice modificare facuta trebuie insotita de catre semnatura si stampila.

În cazul pierderii certificatului de garanție

În cazul certificatelor de garanție emise de evoMAG puteți solicita retrimiterea certificatului de garanție pe adresa  info.garantii@evomag.ro.  În cazul certificatelor de garanție emise de producător puteți să solicitați reemiterea unuia pe adresa  info.garantii@evomag.ro și vom încerca prin intermediul producătorului să vă ajutăm.

ATENȚIE: Nu trimiteți în garanție sau pentru retur produse blocate cu: cod deblocare ecran, cont google, cont icloud, acestea trebuie să ajungă la noi fără date personale și resetate. Menționăm că majoritatea produselor vândute de evoMAG, au service-uri autorizate în orașele de reședință și nu trebuie să ajunga la departamentul Info Garanții & Retur.   

Vă rog sa folosiți procedura de căutare a service-ului autorizat (în cazul în care certificatul de garanție al producătorului a fost pierdut) Exemplu: Google -> "Service Samsung" -> Se alege primul rezultat afișat "https://www.samsung.com/ro/support/")

Departament Info Garantii&Retur 

Adresa : Splaiul Unirii, nr. 257-259 Corp B, Sector 3, Bucuresti
Telefon : 0372.173.600
E-mail Info Garantii : info.garantii@evomag.ro
E-mail Reclamatii : reclamatii@evomag.ro
Program: Luni - Vineri 12:00 - 18:00
Program Call Center Info Garantii: Luni - Vineri 9:30 - 18:00