Intrebari frecvente (FAQ)


Comenzi
Cum se plaseaza o comanda?

  • Alegeti-va produsele dorite si adaugati-le in cosul de cumparaturi folosind butonul: ADAUGA IN COS. ESTE RECOMANDAT SA FACETI COMANDA ONLINE.
  • Dupa ce v-ati hotarat ce produse sa achizitionati mergeti sa revizuiti cosul de cumparaturi.
  • Daca sunteti client vechi folositi un cont activ, iar daca este prima data cand cumparati de la noi, creati-va un cont prin simpla introducere a unor date ce ne sunt folositoare in emiterea facturilor fiscale si livrarea corecta a produselor comandate de catre dvs.
  • Introduceti o adresa disponibila (urmand la pasul urmator sa decideti care este de facturare si care de livrare)
  • Daca doriti facturarea pe persoana juridica introduceti datele acesteia. Puteti introduce oricate persoane juridice doriti.
  • In ultimul pas se aleg toate optiunile preferate de catre client, adresa de livrare preferata, de facturare, puncte de reper si alte informatii legate de livrare.
  • Se încheie o comanda valida cu butonul: TRIMITE COMANDA.
Pot achizitiona mai multe produse efectuand doar o comanda?

Da. Puteti adauga in cosul de cumparaturi oricate produse doriti.
Ce semnificatie are pretul taiat din dreptul fiecarui produs?

Reprezinta noul pret dupa aplicarea anumitor reduceri sau discounturi.
Cum pot anula o comanda?

Pentru anularea unei comenzi puteti contacta agentii nostri de la departamentul de vanzari la numarul de telefon 0372.173.600 sau puteti cere acest lucru la adresa de e-mail customerservice@evoMAG.ro (Customer Service), in ambele cazuri oferind numele pe care a fost facuta comanda sau numarul comenzii si optional, motivul anularii.
Care sunt celelalte modalitati de efectuare a unei comenzi?

Pe langa modalitatea de plasare a unei comenzi direct din site, mai puteti opta pentru plasarea unei comenzi telefonice catre operatorii nostri de la call center si vanzari, puteti trimite direct detaliile comenzii pe adresa de e-mail customerservice@evoMAG.ro (Customer Service) sau puteti solicita o comanda direct din Yahoo Messenger.
Care este termenul de livrare?

- Termenul de livrare variaza intre 2 ore si 30 zile, in functie de disponibilitatea produslui, stocul de unde se aprovizioneaza, incarcarea curierilor, incarcarea departamentelor, perioada din an.
- Livrarile se fac de Luni pana Vineri, intre orele 11:00 - 18:00.
Pot achizitiona produsul fara ca acesta sa fie livrat?

Clientii care doresc sa ridice personal produsele din showroom (Splaiul Unirii, nr. 257-259, Sector 3, Bucuresti) pot face acest lucru dupa ce au plasat o comanda folosind modalitatile mentionate. Dupa plasarea comenzii, un agent evoMAG o sa va contacteze pentru a va transmite ora si data la care va puteti prezenta la showroom in vederea achizitionarii produselor.
Pot alege livrarea catre o alta adresa, diferita fata de cele inregistrate in cont?

Da, se poate alege o alta adresa pentru livrare. Inainte de finalizarea comenzii, in sectiunea ADRESA LIVRARE, la DEFINIRE ADRESA NOUA, se pot trece noile date.
Adresa de livrare trebuie sa fie adresa de domiciliu?

Nu. Puteti introduce 2 adrese valabile: una pentru facturare, cealalta pentru livrare.
Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile. Te rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este posibila doar in varianta persoana fizica-> persoana juridica. Solicitarile privind refacturarea le puteti transmite pe adresa de e-mail "refacturare@evomag.ro". Informatiile de care avem nevoie pentru refacturare sunt : numarul de comanda si datele noi de facturare (datele societatii: CUI, denumire firma, adresa facturare).
Costuri si livrare
Care este modalitatea de plata?

1. Numerar (la sediu sau la livrare in Bucuresti)
• Se platesc produsele in momentul ridicarii de la sediu sau curierului evoMAG.ro in cazul livrarii coletelor in Bucuresti.
2. Plata prin Card la sediu (POS)
• Se platesc produsele folosindu-se card emis sub sigla Visa sau MasterCard prin intermediul terminalului POS din sediu evoMAG.ro
• Anumite carduri nu necesita introducerea PIN-ului (nu au acesta optiune activata), verificarea facându-se de catre personalul evoMAG.ro între semnatura de pe chitanta si card.
• Se pot efectua plati la sediu prin POS cu cardul (personal sau al firmei). Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD.
• Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
• Posesorii (persoane fizice sau PFA) ai CARDURILOR DE CREDIT emise de catre urmatoarele banci comerciale: Banca Transilvania, Credit Europe Bank (România) S.A., GE Garanti Bank S.A. si Raiffeisen Bank S.A. pot achita in rate fixe fara dobanda la sediu prin POS. Pentru clientii desemnati mai sus avem urmatoarele facilitati de plata in RATE direct in magazin prin POS:
- posesori ai cardurilor de credit emise de catre BT Direct (tipurile: Cardul Direct - pot plati pâna la 12 rate fixe fara dobanda.
- posesori ai cardurilor de credit emise de catre Banca Transilvania (cardurile de credit active StarBT sunt: Mastercard Forte, Mastercard Forte Divizia pentru Medici, Visa Gold, Visa Gold Rotary, Visa Platinum) - pot plati in 12 rate fixe fara dobanda.
- posesori ai cardurilor de credit emise de catre Credit Europe Bank (România) S.A.) (tip: cardurile de credit CardAvantaj - pot plati in 8 rate.
- posesori ai cardurilor de credit emise de catre GE Garanti Bank S.A. (tip: Bonus Card) - pot achita in 6 rate fixe fara dobanda.
- posesori ai cardurilor de credit emise de catre Raiffeisen Bank S.A. (tipurile: Raiffeisen Bank Standard, Raiffeisen Bank Vodafone, Raiffeisen Bank Gold) - pot plati in 3 rate fixe fara dobanda.
- posesorii cardurilor de creditOptimo Cardpot achita in 1, 18, 24 sau 36 de ratela sediul nostru sau online.
3. Plata online prin Card
• Se pot efectua plati online cu cardul (personal sau al firmei).
• Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD.
• Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
• Pentru finalizarea oricarei tranzactii trebuie furnizat:
- codul cardului (toate cifrele de pe fata cardului, fara spatii);
- data de expirare;
- ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumneavoastra.
• Tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dvs. indiferent de valuta pe care o aveti in cont.
• Noi nu solicitam si/sau stocam nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
• Procesarea datelor de card se face prin serverele mobilpay.ro si paysafe.crediteurope.ro.
• Posesorii cardurilor de credit emise de catre Credit Europe Bank (România) S.A. pot achita online in 1, 2, 3 sau 8 rate fixe fara dobanda prin intermediul paysafe.crediteurope.ro.
• Posesorii cardurilor de credit emise de CETELEM IFN S.A pot plati online in 6 rate fara dobanda pentru cumparaturi in valoare de minimum 300 lei. Dupa efectuarea tranzactiei, cumparaturile vor fi transformate automat in 6 rate fara dobanda.Oferta este valabila pana la data de 31.12.2021.
• Posesorii celorlalte tipuri de carduri (indiferent ca sunt de debit sau de credit) pot achita online valoarea comenzii daca au aceasta optiune activata pe card. Beneficiaza de plata online in rate numai posesorii cardurilor emise de catre cei desemnati mai sus, conform conditiilor acceptate.
• posesorii cardurilor de credit Optimo Card pot achita in 1, 18, 24 sau 36 de rate, online sau la sediul nostru.
4. Ordin de plata
• Se genereaza o factura proforma si se trimite prin e-mail sau fax catre client de un agent evoMAG. Contul bancar este trecut in factura proforma in functie de cererea clientului.
• Produsele vor fi trimise clientului sau se pot ridica de la sediu dupa ce se are evidenta intrarii banilor in contul bancar al evoMAG.
5. Ramburs
• Se platesc produsele curierului care livreaza impreuna cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii.
6. Prin Trezorerie
Se platesc in contul din trezorerie de catre toate institutiile statului sau bugetare.
CONT IBAN: RO95-TREZ-7005-069X-XX00-3014
Trezoreria Municipiului Bucuresti;
7. Rate prin BRD Finance
Procedura necesara realizarii ratelor prin intermediul BRD Finance o gasiti aici. Este o procedura foarte simpla si rapida.
8. Plata Online prin Bitcoin -Te invitam in lumea celui mai inovativ sistem de plata! Mai multe detalii despre plata cu Bitcoin, aici: https://bitcoin.org/ro/cum-functioneaza
Pentru mai multe detalii:
Responsabil departament
Nume: Istoc Paula
Telefon: 0372.173.600 (tasta 4)
Cum se efectueaza plata online?

a. Selectati produsul pe care doriti sa-l achizitionati si apasati pe linkul "Cumpara acum!"

b. Introduceti datele dvs. personale.

Aceste informatii sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate de catre dumneavoastra. Introducerea datelor personale se face utilizand o conexiune criptata SSL pe 128 biti. Mai multe informatii sunt disponibile in rubrica "Cat de sigur este pentru mine sa platesc online?". Informatiile personale nu sunt transferate catre alte terte parti, nici de catre evoMAG.ro, nici de catre ePayment. Aveti grija sa completati formularul corect si sa indicati persoanele la care se va face facturarea si livrarea. Adresa de e-mail are importanta extrema deoarece informatiile legate de comanda si produsele comandate vor fi transmise via e-mail. O adresa de e-mail incorecta incetineste intregul proces de comanda a produsului. Mai mult de atat, evoMAG.ro si ePayment nu vor putea sa va contacteze si sa va informeze asupra starii comenzii dvs.

Daca adresa de livrare nu este aceeasi ca adresa de facturare, indicati acest lucru prin selectarea meniului de la sfarsitul formularului. Alegeti metoda dorita de plata si confirmati datele alegand "Pasul urmator".

c. Introduceti datele despre credit/debit card:

Daca ati ales metoda de plata "Card credit/debit" este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra. Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul "3-D Secure" elaborat de aceste organizatii care asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele ePayment, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, "3-D Secure" este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediul electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul "3-D Secure" permite efectuarea de cumparturi online cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.

Daca tranzactia prin card a fost reusita, urmatorul ecran va multumeste pentru comanda pe site-ul nostru si va ofera informatiile relevante pentru comanda. Aceste informatii le veti primi de asemenea prin e-mail.
Cat de sigur este pentru mine sa platesc online?


Produsele de pe acest website sunt comercializate online prin intermediul serviciilor de plati online oferite de ePayment. Riscurile asociate unei plati online sunt:

-Datele personale introduse de dumneavoastra pentru completarea comenzii sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite de evoMAG.ro si ePayment garanteaza securitatea sistemelor sale informatice. Cititi Politica de confidentialitate ePayment si Politica de confidentialitate evoMAG.ro pentru mai multe informatii despre subiect.

-Datele dumneavoastra in cazul platilor prin card bancar, numar de card, data expirarii, etc. sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite. In cazul sistemului "3-D Secure" aplicat de catre ePayment pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici-un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele ePayment, aceastea fiind direct introduce in sistemele Visa sau MasterCard, dupa caz. In plus, in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul "3-D Secure", autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem, introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de dumneavoastra , similar codului PIN la tranzactiile de la ATM. Cititi Verified by Visa si SecureCode pentru detalii complete legate de sistemul "3-D Secure".
Care sunt costurile de livrare?
Returnari
Pot sa returnez produsele comandate?

Puteti returna un produs, in baza politicii de returnare evoMAG.ro
Care este modalitatea de returnare?

Pentru returnarea produsului trebuie sa notificati in scris acest lucru la adresa de e-mail retur@evoMAG.ro (Customer Service). Numai cererile scrise se vor lua in considerare.
Care este termenul de returnare a banilor?

În maximum 14 de zile de la data returnarii va vom inapoia contravaloarea produsului, preferabil intr-un cont IBAN. In cazul in care nu dispuneti de un cont IBAN, returnarea se va face cash sau prin mandat postal.
Garantia produselor
Care sunt produsele care beneficiaza de garantie?

Toate produsele comercializate de magazinul online www.evoMAG.ro sunt noi, au garantie nationala sau internationala sustinuta de service-uri autorizate ale partenerilor evoMAG.ro sau ale producatorilor (retele de service-uri nationale).
Se poate prelungi termenul de garantie? Cum?

evoMAG oferta clientilor posibilitatea de a achizitiona serviciul de Garantie Extinsa, disponibil pentru produsele eligibile afisate aici. Aceste Garantii Extinse se pot achizitiona impreuna cu produsul comandat sau ulterior, dar nu mai tarziu de 3 luni inainte de exprirarea garantiei standard.
Unde trebuie sa ma prezint cu produsul?

Orice produs comercializat de evoMAG.ro si insotit de certificat de garantie al producatorului se supune procedurii de lucru aflate pe acel certificat si se repara sau se inlocuieste numai in retelele de service aflate in certificatul de garantie al producatorului.

Produsul defect trebuie prezentat acelor centre de service aflate in reteaua de service a producatorului.

Atentie: Produsele ce vin cu certificatul de garantie al producatorului in original nu se aduc in service-ul evoMAG.ro, ci se predau numai retelelor de service autorizate ale producatorului. Certificatul de garantie este predat clientului de catre evoMAG IN ORIGINAL si trebuie prezentat pentru receptie. Pierderea certificatului de garantie atrage dupa sine si pierderea garantiei.
Exista costuri suplimentare de remediere produselor daca acestea se afla in termenul de garantie?

Atata timp cat produsul se afla in garantie, nu exista costuri suplimentare. Doar in cazul in care defectul este provocat de client si nu intra in garantie, atunci reparatia va fi contra cost.
In ce conditii poate fi schimbat produsul in perioada de garantie?

Atata timp cat produsul defect se poate repara, acesta va fi preluat de catre service si va fi reparat.

Daca service-ul constata ca nu mai au piesa sau nu se mai poate repara, se elibereaza o fisa de constatare a defectului si cu ea vine la noi, iar noi mergem mai departe la furnizor pentru a ne inlocui produsul sau de a-l credita.

Singurele produse care se inlocuiesc sunt HDD-urile.
Consultanta
Beneficiez de consultanta la achizitionarea unui produs?

Puteti beneficia de consultanta din partea specialistilor nostri prezenti in showroom sau puteti trimite un e-mail pe adresa customerservice@evoMAG.ro (Customer Service).
Contul meu
Cum pot modifica datele de contact si de livrare?

Datele de contact si livrare pot fi modificate direct de catre fiecare client.
Tot ce trebuie sa faci este sa te loghezi in contul tau si apoi vei avea acces la toate datele completate initial cand a fost creat contul.
Cum pot sterge contul?

Pentru a dezactiva/sterge contul, clientul trebuie sa trimita o cerere scrisa (e-mail) la customerservice@evoMAG.ro (Customer Sevice) cu datele contului.
Cum pot primi pe e-mail newsletter-ul evoMAG?

Abonarea la newsletter-ul evoMAG se face atat din site, de pe home page din sectiunea NewsLetter, cat si din contul clientului din sectiunea FACILITATI DETINUTE, bifand optiunea de abonare la newsletter.
Reclamatii si Sugestii
Reclamatii si Sugestii

Draga client,

Reclamatiile privind calitatea serviciilor se pot face la adresa de e-mail reclamatii@evoMAG.ro

Te asigur ca vom raspunde la absolut toate cererile, reclamatiile, feedback-ul primit si iti multumim anticipat pentru acestea. Suntem o companie in care clientul este cel mai important element si te asigur ca vom face tot ce putem pentru a dovedi acest lucru in fiecare situatie.

Iti multumim.