Cele mai bune oferte ale momentului! Profita acum! Vezi oferte
Leanpay Plata în rate! Super ușor!

Termeni de utilizare


1.  ELEMENTE DEFINITORII
Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către  SC Evolution Prest Systems SRL, prin intermediul magazinului online www.evoMAG.ro către cumpărător.
Astfel, următorii termeni se definesc astfel:
- bunuri și servicii : orice produs sau serviciu care urmează a fi furnizat de către vânzător, cumpărătorului;
- comanda : document electronic prin care cumpărătorul solicită achiziționarea unor bunuri sau servicii prezentate în oferta magazinului online www.evoMAG.ro;
- contract : comanda confirmată de către vânzător (confirmarea unei comenzi se poate face doar telefonic sau electronic).
 
 
2. ÎNREGISTRAREA ȘI CONFIRMAREA UNEI COMENZI
Prin lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) prin intermediul magazinului online www.evoMAG.ro , cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care vânzătorul își desfășoară operațiunile (electronic sau telefonic).
O comandă este compusă din următoarele:
- bunuri sau servicii regăsite în oferta magazinului online mai sus menționat;
- mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum și alte mențiuni speciale;
- specificațiile cumpărătorului.
 
Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune și confirmarea comenzii și a contractului.  Etapele complete sunt următoarele:
- înregistrarea unei comenzi:  se va genera un număr unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;
- preluarea unei comenzi de către un agent de vânzări, în limita programului de lucru afișat pe site la secțiunea Contact (programul Departamentului de Vânzări);
- incheierea contractului reprezintand momentul emiterii facturi fiscale pe suport durabil, contractele incheiate in momentul ridicarii produsului din showroom-ul evoMAG, nu fac obiectul O.G 34/2014;
- livrarea unei comenzi se face după confirmarea comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare de către agentul de vânzări sau livrări și de către cumpărător.
 
Mesajele trimise in mod automat de sistem nu confirma existenta produsului in stoc si nici incheierea contractului de Vanzare-Cumparare.
Comenzile sunt preluate/inregistrate si  numai dupa confirmarea  furnizorului cu privire la disponibilitatea  produsului in stoc, comenzile sunt acceptate si onorate.
Nota: Comenzile care conţin Card Cadou şi Garanţie Extinsă (de sine stătător) nu vor beneficia de reduceri suplimentare, cum ar fi: vouchere, reduceri aniversare, reduceri Corporate etc. 
 
VOUCHERE
  • evoMAG poate acorda vouchere de reducere, respectiv cupoane de reducere unor clienți raportat la numărul de comenzi plasate, vechimea în calitate de client, eventuale evaluari ale site-ului si produselor prin comentarii plasate pe site etc. 
  • Voucherele se vor aplica în cazul vânzării anumitor produse la un moment dat, în funcție de ofertele prezentate pe site.
  • Voucherul de reducere poate fi acordat sub forma unei sume fixe sau sub forma unui procent din pret și poate avea o durată limitată de valabilitate.
  • Reducerea acordată prin voucher se aplica la preturile practicate pe site sau in conditiile stabilite pentru diferite campanii.
  • Pentru a fi livrate codurile de voucher dintr-o comanda este necesara confirmarea acesteia.
  • Orice comanda care contine mai mult de 10 coduri de voucher necesita confirmare in prealabil. În lipsa confirmarii comanda va fi anulata automat.
  • Voucherul poate fi utilizat numai pentru comenzi plasate online pe site-ul  www.evoMAG.ro și numai pentru anumite produse care sunt semnalate pe site sau la plasarea unei comenzi.
  • Comanda minima pentru un cod de voucher este de 50 lei. Orice comanda de vouchere mai mica de 50 lei va fi anulata.

Un client poate beneficia de un voucher de reducere o singură dată pentru fiecare comandă plasată.

Orice încercare de a utiliza/a aplica în mod repetititv un voucher în cadrul unei comenzi sau utilizarea/aplicarea efectivă în mod repetitiv a unui voucher de reducere în cadrul unei comenzi constituie încercarea de a frauda sistemul de comenzi online al vânzătorului și comanda poate fi anulată de către evoMAG.

Astfel, un voucher de reducere poate fi utilizat/aplicat o singura data in cadrul unei comenzi.

Având în vedere reducerile semnificative din perioada Black Friday, în timpul desfășurării acestei campanii, voucherele nu se pot aplica, indiferent de tipul acestora.

Carduri cadou
 
Cardul Cadou este un cupon emis de evoMAG și care poate fi cumpărat de către client prin intermediul site-ului nostru, indiferent de oraș sau oră. Acesta poate fi utilizat numai pentru comenzi online pe site-ul www.evoMAG.ro, indiferent de produsele achiziționate.
Seria Cardului Cadou este valabilă pentru o singură comandă la care vei obține o reducere egală cu valoarea Cardului Cadou.
Pentru mai multe informații privind emiterea cardurilor cadou și regulament, vă invităm să accesați paginile dedicate acestor secțiuni: CARDURI CADOU și regulament
Având în vedere reducerile semnificative din perioada Black Friday, în timpul desfășurării acestei campanii, cardurile cadou nu se pot aplica, indiferent de tipul acestora.
 
 
Produsele aflate în oferta magazinului online www.evoMAG.ro se pot vinde numai în baza unei comenzi. Comanda se va procesa conform pașilor mai sus menționați în timpul programului de lucru al Departamentului de Vânzări. O comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în baza de date. O comandă care conține produse afișate în site cu următorul status: STOC MAGAZIN, STOC FURNIZOR (DEPOZIT) SAU ÎNTREABĂ STOC nu pot fi onorate în cazul în care pe același produs a fost înregistrată o altă comandă înaintea ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, astfel stocul epuizânduse.
 
 
3. PREȚUL ȘI STOCUL PRODUSELOR
Prețurile și stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore până la 5 zile zile. Prețurile din comenzi și proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora.
Pentru produse care se aduc pe baza de comandă specială se poate solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului.
 
În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit ("pret derizoriu", art. 1665 alin. 2 Noul Cod Civil), inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a ANULA comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clienții în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.
 
Stocul produselor comercializate de către magazinul online www.evoMAG.ro este menționat astfel:
 
- STOC MAGAZIN: Produsul se află în stocul fizic (IN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL) și se poate ridica / livra în baza unei comenzi online, DUPĂ CONFIRMAREA COMENZII (Acceptarea comenzii). Comenzile produselor cu statusul STOC MAGAZIN vor fi onorate în ordinea cronologică în care sunt înregistrate în baza de date. Toate produsele afișate cu statusul STOC MAGAZIN au un număr limitat de bucăți. Actualizarea stocurilor se face conform celor menționate mai sus  – în consecință pot apărea situații în care un produs comandat cu status STOC MAGAZIN să devină indisponibil în cazul în care acesta a fost confirmat pe o comandă anterioară.
- STOC DEPOZIT: Produsul se afla in depozitul  furnizorului  intern,   cu un termen aproximativ  de aprovizionare si  livrare  de  3 – 7 zile  lucratoare.  Produsul  se  poate ridica sau livra dupa confirmarea stocului de catre furnizor  si   confirmarea comenzii de catre agentul de vanzari Evomag.  Stocul se  actualizeaza cel putin o data pe zi.
Pretul afisat pe pagina de produs se poate modifica la epuizarea stocului de la furnizorul respectiv.  Noul pret afisat pentru acelasi cod de produs, va fi  aferent altui stoc  al aceluiasi furnizor sau al altui furnizor.
- STOC FURNIZOR: Produsul se afla in depozitul furnizorului  extern,  cu un termen aproximativ  de aprovizionare si  livrare  de 5 – 30 zile lucratoare.   Produsul  se poate ridica sau livra dupa confirmarea stocului de catre furnizor  si  dupa confirmarea comenzii de catre  agentul de vanzari Evomag.
Informatia de stoc este preluata de la furnizori externi si nu ne asumam responsabilitatea daca produsul respectiv nu se afla in stocul acestuia.  Stocul furnizorului extern nu se updateaza in timp real,  astfel ca pot aparea situatii in care un produs afisat  “in stoc furnizor”   sa nu mai fie disponibil.
Pretul afisat pe pagina de produs se poate modifica la epuizarea stocului de la furnizorul respectiv.  Noul pret afisat pentru acelasi cod de produs, va fi  aferent altui stoc  al aceluiasi furnizor sau al altui furnizor.
- ÎNTREABĂ STOC: Produsul necesita verificarea manuala a stocului, produsul se afla inca in oferta furnizorilor, produsele se pot aduce pe comenzi speciale de la producator care au termen de livrare de la 2 la 60 de zile (confirmarea termenului de livrare se face de catre furnizor) sau chiar lipsa stoc cu termen de reaprovizionare nedeterminat. Verificarea stocului la furnizor se face in termen de maxim 5 zile lucratoare din momentul preluarii comenzii.
- INDISPONIBIL: Produsul nu mai este disponibil nici în stocul evoMAG, nici în stocul furnizorului. Această informație  este afișată pentru produsele care au fost în stoc și nu se mai aduc până nu dispar din toate ofertele furnizorilor cu care lucrează evoMAG.ro
- STOC EPUIZAT : Produsul nu se afla in stocul evoMAG.ro si nici in stocul furnizorului.
- PREORDER: Bunul nu este disponibil in stocul Evomag si nici in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o comanda pentru un bun care are in dreptul lui “Preorder”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea bunului. Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica, fără preaviz, data de livrare, prețul produsului sau de a anula comanda. In cazul anularii comenzii, modificarii pretului sau al termenului de livrare, magazinul Evomag va informa clientii de acest aspect (scris sau telefonic).
 
 
4. PLATA PRODUSELOR

Plata produselor se poate face numerar (la punctul de lucru sau ramburs, direct catre curier), OP, Card Bancar (prin POS sau online), Bitcoin sau prin contractarea unui imprumut printr-una dintre instituiile cu care lucram. 

Sumele achitate prin modalitatea de plata online, prin card bancar sau Bitcoin, vor fi blocate automat pe contul clientului, de catre procesatorul de plati, si directionate automat catre contul bancar al evoMAG.ro, in termen de aproximativ 72 de ore. Tinem sa atragem atentia ca acest proces se face automat, fara interventia vreunui angajat al evoMAG.ro. Confirmarea comenzii se va efectua dupa verificarea si confirmarea incasarii. In situatia in care comenzile nu pot fi onorate, returul banilor se va face intr-un termen de maxim 5 zile lucratoare de la comunicarea catre client.

Taxa interchange
 
Pentru clientii ce achita cu un card business/professional/corporate sau emise in tari din afara Romaniei, se va aplica, suplimentar, o taxa interchange in valoare de 2% din suma comenzii. Taxa este instituita de catre Visa si Mastercard si perceputa conform algoritmului creat de acestia. Puteti afla mai multe detalii pe site-urile oficiale Visa si Mastercard.
Intrucat dorim sa va oferim preturi competitive, va oferim solutia de a achita cu ordin de plata sau numerar, caz in care nu se va percepe aceasta taxa. In cazul in care optati pentru plata online unul din aceste tipuri de carduri (business.professional/corporate sau emis de catre o banca din afara Romaniei), taxa interchange va fi adaugata in comenzile plasate. In situatia in care, taxa nu va fi perceputa automat, la plasarea comenzii, evoMAG.ro isi rezerva dreptul de a factura, ulterior, acesta taxa. Daca nu doriti sa achitati aceasta taxa, va recomandam celelalte variante de plata: "OP/numerar.”

In situatia returnarii/deblocarii sumelor achitate online (la cererea clientului sau din cauza incapacitatii de a livra produsele), va rugam sa luati legatura cu banca emitenta a cardului deoarece in functie de protocolul pe care dumneavoastra l-ati semnat si incheiat cu banca, desi un reprezentant evoMAG.ro solicita returnarea sumei, banca poate debloca valoarea intr-un termen de pana la 30 zile.

Conform art 8.5 al contractului agreat intre mobilpay.ro si evomag.ro, operatiunile platite prin card nu trebuie sa faca obiectul unei returnari partiale sau totale printr-un alt mijloc de plata. In cazul anularii comenzii sau returnarii acesteia de catre cumparator, evomag.ro trebuie sa foloseasca functionalitatile puse la dispozitie de solutia software pentru anularea operatiuniilor. [...] evoMAG.ro se obliga sa respecte pe toata durata de valabilitate a prezentului contract toate instructiunile, procedurile de procesare si normele tehnice de securitate transmise de Banca pe parcursul configurarii site-ului sau ulterior, comunicate direct sau prin intermediul Procesatorului.
 


Plata in 3 sau 4 rate cu costuri nesemnificative utilizand cardul de DEBIT prin ONEY

Solutiile de Creditare Oney (3xOney si 4xOney) sunt furnizate de Oney Bank persoanelor fizice eligibile pentru (a) costuri nesemnificative (maximum 0,5% din valoarea totala a creditului) sau (b) gratuit (in campanii promotionale) fiind rambursabile in maximum 60 de zile (pentru 3xOney) sau 90 de zile, dar nu mai mult de 3 luni (pentru 4xOney). Solutiile de Creditare Oney sunt disponibile exclusiv pentru produsele si serviciile vandute online si sunt valabile pentru un credit de minimum 450 Lei si maxim 12.000 Lei.

Prin acceptarea prezentului document confirmati ca intelegeti si sunteti de acord ca exercitarea de catre dvs. a dreptului de denuntare a contractului de vanzare- cumparare si returnarea produselor achizitionate de pe Evomag.ro pentru care ati beneficiat de o solutie de creditare 3x Oney sau 4x Oney in baza unui contract de credit incheiat online cu Oney Bank, atrage incetarea automata a contractului de credit fara nicio alta formalitate, in conformitate cu TERMENII SI CONDITIILE GENERALE APLICABILE ACORDARII ONLINE A SOLUTIILOR DE CREDITARE ONEY (3XONEY SI 4XONEY) si a termenilor si conditiilor din aceasta pagina.

Intr-o astfel de situatie, prin acceptarea prezentului document intelegeti si sunteti de acord ca rambursarea de catre Evolution Systems SRL a tuturor sumelor astfel finantate sa fie efectuata de Evolution Systems SRL prin utilizarea aceleiași metode de plata utilizate de dvs., mai exact prin restituirea de catre Evolution Systems SRL a sumei integrale a pretului de achizitie si a oricaror sume finantate prin contractul de credit, in contul indicat de catre Oney Bank in scopul achitarii sumelor datorate de dvs. in legatura cu creditul 3xOney sau creditul 4xOney.

Oney Bank este o institutie de credit franceza autorizata sa desfasoare activitati de creditare si de plata de Autoritatea Franceza de Control Prudential si Rezolutie (“ACPR”),organizata si functionand ca societate pe actiuni in conformitate cu legislatia din Franta, cu un capital social de 51.286.585 euro, inregistrata in Registrul Comertului si Societatilor din Lille Metropole sub numarul 546 380 197, cu sediul situat in str. Avenue de Flandre, nr. 34, Croix (59170),numar de telefon +40 317 305 050 si adresa de email: serviciulclienti.ro@oney.com, supravegheata de autoritatea competenta franceza, ACPR, precum si de Banca Nationala a Romaniei si furnizeaza Solutiile de Creditare Oney transfrontalier, fara prezenta fizica pe teritoriul Romaniei.

5. LIVRAREA PRODUSELOR

Pentru siguranta dumneavoastra, pe perioada pandemiei serviciul de verificare colet nu este disponibil! Daca aveti intrebari ne puteti contacta pe email la adresa: customercare@evomag.ro.

Livrarea produselor se face conform datelor menționate în această pagină https://www.evomag.ro/pagini/livrare-comanda.

Timpii de livrare din pagina mai sus menționată se aplică din momentul confirmării comenzii, exceptând zilele nelucrătoare si pot varia de la 2 ore pana la 30 de zile.

În cazul livrărilor prin curierat evoMAG, cât și prin curierat rapid este recomandat si insistam ca inaintea receptiei  sa fie verificat  ambalajul , integritatea produselor si accesoriilor  pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. De asemenea, se recomanda verificarea produsului din punct de vedere al specificatiilor, accesoriilor cu care este livrat - in cazul unor lipsuri sau neconcordante se va proceda conform datelor mai jos mentionate. Este recomandat ca verificarea să fie făcută in prezenta agentului de curierat in momentul recepționarea comenzii,in cazul sesizarii unei neconformitati, aceasta sa fie consemnata in procesul verbal intocmit intre curier si client iar sesizarea făcută in maximum 48 de ore de la receptionare, la adresa de e-mail : info.garantii@evomag.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și de preferat câteva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.

Pentru comenzile livrate prin curier propriu (curier evoMAG), clientul beneficiaza automat de optiunea : " Verificare Colet " pentru produsele  : TV ( LED, PLASMA, LCD ), Monitoare, Laptop, Telefoane, Electrocasnice Mari ( Frigider, Aragaz, Combina Frigorifica, Masina de Spalat ), elecrocasnice mici ( mixer, razatoare, cafetiera, etc..) sau electronice (Care ține de electronică; bazat pe electronică ).  Este obligatorie verificarea integritatii ambalajului, produsului, accesoriilor in prezenta agentului de livrare. Receptionarea produsului fara verificare  se face pe raspunderea clientului. Orice reclamatie ulterioara cu privire la integritatea produsului, accesoriilor sau ambalajului nu va fi luata in considerare! 

In cazul comenzilor cu verificare colet este obligatorie verificarea de catre client in prezenta agentului de curierat a integritatii ambalajului, produsului si accesoriilor. Orice reclamatie ulterioara referitoare la integritatea produselor nu va fi luata in considerare ulterior daca nu au fost urmati pasi procedurali mai sus mentionati.

Atentie !!!  In cazul coletelor care prezinta ambalaj deteriorat (urme de soc, ruptura, crapaturi, contact cu lichide ) sau suspiciunea unei neconformitati se recomanda si se insista asupra verificarii produsului/produselor cat si a accesoriilor in prezenta agentului de curierat cat si a intocmirii unui proces de constatare in care sa fie consemnate orice neconformitati sau sa se refuze receptia coletului sau produsului/produselor.

Receptia coletelor  sau produselor care prezinta urme de neconformitati fara respectarea indicatiilor evoMAG se realizeaza prin asumarea raspunderii de catre client ! 

In cazul comenzilor cu ridicare din Showroom, clientul are obligatia sa verifice integritatea ambalajului cat si a produsului si accesoriilor in prezenta agentului de vanzare in spatiul delimitat pentru testare  ( banc probe ) . In situatia in care se sezizeaza orice neconformitate refuzati receptia produsului.

Orice reclamatie ulterioara cu privire la integritatea produsului, accesoriilor sau ambalajului nu va fi luata in considerare! 
 
Tranferul riscului se realizeaza conform O.G 34/2014*
 
 
6. DREPTURI DE AUTOR
Drepturile de autor asupra întregului conţinut aparţin în totalitate Evolution Prest Systems SRL și nu se pot folosi sau copia fără acordul scris al proprietarului.
 
Cei care accesează acest site web au următoarele drepturi:
explorarea conţinutului www.evoMAG.ro
reproducerea, traducerea sau utilizarea informaţiilor publicate, numai cu acordul sursei;
inserarea în paginile proprii a unor legături către acest site web (atunci când legăturile sunt cuprinse în website-uri comerciale sau publicitare se va asigura deschiderea unei noi ferestre pentru vizualizarea site-ului www.evoMAG.ro);
persoana care îşi bazează deciziile, acţiunile sau inacţiunea sa pe informaţiile conţinute în acest website îşi asumă răspunderea integrală pentru eventualele pierderi suferite;
Fotografiile prezentate au caracter informativ și pot conține accesorii ce nu sunt incluse în pachetul standard al produsului;
Specificațiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fără nevoia de înștiințare prealabilă și nu constituie obligativitate contractuală.
O eventuală încălcare a dreptului de autor sesizată pe site se poate raporta la următoarea adresa de e-mail: juridic@evoMAG.ro
 
 
7. PROTECTIA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Pentru mai multe informatii privind politica noastra de protectie si prelucrare a datelor cu caracter personal accesati pagina  Prelucrarea datelor.
 
 
8. GARANȚII
Toate produsele comercializate de către magazinul online www.evoMAG.ro , cu excepția celor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și condițiilor comerciale ale producătorilor și distribuitorilor - toate produsele sunt noi (cu excepția celor resigilate), în ambalaje originale. Garanția produselor comercializate de către evoMAG este asigurată de către service-urile autorizate ale distribuitorilor sau producătorilor, prin predarea acestora în cazul lipsei conformității, către centrul de preluare al garanțiilor evoMAG.ro sau direct către centrele de service autorizate specificate în certificatul de garanție.
 
Mai multe detalii despre condițiile de garanție se regăsesc în pagina dedicată: 
https://www.evomag.ro/pagini/garantii-evomag

Produsele predate in centrul de preluare garantii evoMAG.ro care nu sunt ridicate in termen de 90 de zile de la data instiintari de ridicare, vor intra in proprietatea evoMAG.ro sau se va percepe o taxa de depozitare de 10 lei / saptamana. 
 
 
9. RETURNAREA PRODUSELOR
Returnarea produselor se supune legiilor în vigoare precum și unei politici proprii de returnare în unele cazuri.
Toate detaliile despre returnare se regăsesc pe pagina dedicată: 
https://www.evomag.ro/pagini/politica-de-returnare
Returnarea produselor in vederea redirectionarii catre service-urile autorizare/agreat de furnizor/distribuitor/producator se va face respectand indicatiile procedurii de retur(mod ambalare, depozitare,manipulare cost transport).
Atentie! Costurile de transport in cazul produselor returnare in termenul legal(14 zile) vor fi suportate de consumator. 
 
Expeditorul raspunde de corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB) cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalat intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: polistiren, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului.
Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.
 
 
10. FORȚA MAJORĂ
Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
 
Termenii si conditiile de comercializare a produselor pe site-ul evoMAG.ro pot fi modificate prin consens al conducerii companiei ce administreaza site-ul. Propunerile de modificare a vor fi comunicate în prealabil tuturor membrilor conducerii.
Documentele supuse dezbaterii, precum si cele rezultate în urma discutiilor (sinteza deciziilor) vor fi comunicare membrilor AGA, urmand a se dispunde publicarea noilor dispozitii in sectiunea destinata de pe pagina de internet https://www.evomag.ro/pagini/termeni-de-utilizare.html
 
Prezentul regulament a fost adoptat in sedinta AGA din data de 13 Iunie 2014
Termenii de utilizare consemnati in prezentul document isi produc efecte juridice începând cu data de 13 Iunie 2014.
Termenii de utilizare publicati pe site-ul www.evoMAG.ro, precum si procedura de solutionare a reclamatiilor consumatorilor finali pot fi accesate oricând de către Client, consultate și printate; sunt arhivate electronic de către evoMAG și fac proba raporturilor juridice dintre părţi.
Prezentul exemplar reprezintă originalul Termenilor de utilizare şi este semnat de catre Directorul General.
 
 
11. Informatii despre produse si servicii
Aceste pagini constituie o prezentare generala a gamei de produse si servicii EVOLUTION PREST SYSTEMS SRL distribuite in Romania. Imaginile produselor de pe site sunt cu titlu de prezentare si nu atrag responsabilitatea EVOLUTION PREST SYSTEMS SRL .
EVOLUTION PREST SYSTEMS SRL isi rezerva dreptul de a modifica/actualiza informatiile ce figureaza in prezentul site pe internet, mai ales pe cele referitoare la caracteristicile tehnice, la echipamentele modelelor prezentate si la preturi, in orice moment, fara preaviz, tinand cont de trasatura interactiva a site-ului, fara ca modificarile sa presupuna responsabilitatea EVOLUTION PREST SYSTEMS SRL, a membrilor retelei sale sau a angajatilor sai.
EVOLUTION PREST SYSTEMS SRL este la dispozitia dumneavoastra pentru orice informatie, in special referitoare la tarife, la disponibilitatea modelelor prezentate, precum si la cele mai recente evolutii ale acestora.
 
 
12. Politica de Service

In vederea solutionarii intr-un termen cat mai scurt a sesizarilor cu privire la neconformitatea produselor achizitionate din magazinul online evoMAG.ro, recomandam redirectionarea acestora catre service-urile autorizate de producator/distribuitor/furnizor. Informatiile cu privire la datele de contact vor fi furnizate de personalul evoMAG,dupa comunicarea de catre consumator a documentelor doveditoare achizitiei. In situatia in care clientul intampina dificultati sau nu doreste contactarea service-ului agreat(de operatorul economic), se recomanda redirectionarea produsului in pachet cat mai complet catre punctul de lucru evoMAG in vederea aducerii la conformitate.

Atentie! Costurile de transport in cazul redirectionarii catre service-urile autorizate/agreate sunt suportate de catre operatorul economic( evoMAG).

Consumatorul are obligatia sa solicite elementele necesare(materialele pentru ambalare in vederea protejari produsului returnat pe timpul trasportului) operatorului economic, costurile acestora vor fi suportate de catre acesta(evoMAG),cat si sa respecte indicatiile de ambalare in vederea protejarii produsului pe timpul transportului.

Nu ne asumam raspunderea pentru produsele demontate si ambalate necorspunzator de catre consumator cat si in cazul in care nu sunt respectate indicatiile de montare/demontare,ambalare,manipulare,transport.

Produsul se va trimite prin Fan COURIER - catre punctul de lucru evoMAG.ro cu plata transportului la destinatar. Acesta va trebui ambalat corespunzator in vederea transportului si manipularii in mod succesiv, pentru a evitarea eventualelor deteriorari.

Modul de ambalare:

Se recomanda impachetarea in ambalajul original conform indicatiilor furnizate de producator.

Orice ambalare necorespunzatoarea poate duce la deteriorarea produsului pe timpul transportului, in consecinta indrumam consumatorul sa foloseasca mijloacele de ambalare corespunzatoare(suporti sustinere,folie protectie,pungi de aer,cutie). Consumatorul poate solicita operatorului economic furnizarea materilelor necesare trasnportului.

Coletul trebuie sa contina, pe langa produs si accesorii, o copie a facturii de achizitie sau certificat de garantie si o nota cu datele de contact precum si problema reclamata la produsul in cauza.

Termenul de rezolvare este de 2-15 zile.

 
*O.G 34/2014 art 20 : 
În cazul contractelor în care profesionistul livrează produsele către consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terţă desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului faţă de transportator.