CONTACT
PLATA
LIVRARE
INFORMATII PRODUSE
TERMENI ȘI CONDIȚII
Informatii Stoc
Avand in vedere necesitatea unui potential client de a afla in timp real disponibilitatea produselor dorite, evoMAG.ro a introdus Stocurile Online si la fiecare produs veti gasi una dintre urmatoarele stari de stoc descrise in detaliu mai jos:
Stoc Magazin Limitat/Suficient
Produsul se afla in stocul FIZIC al evoMAG.ro si se poate ridica / livra in baza unei comenzi online, dupa confirmarea comenzii. Comenziile produselor de pe stoc magazin vor fi onorate in ordinea cronologica in care intra in baza de date. Toate produsele aflate pe stoc magazin au un numar limitat de bucati. Updatarea stocurilor se face la un interval de maxim 24 de ore - in consecinta pot aparea situatii in care un produs comandat care este afisat ca in stoc magazin sa devina indisponibil in cazul in care acesta a fost confirmat pe o comanda anterioara.
In stoc depozit
Produsul se afla in depozitul furnizorului intern, cu un termen aproximativ de aprovizionare si livrare de 3 – 7 zile lucratoare. Produsul se poate ridica sau livra dupa confirmarea stocului de catre furnizor si confirmarea comenzii de catre agentul de vanzari Evomag. Stocul se actualizeaza cel putin o data pe zi.
In stoc furnizor
Produsul se afla in depozitul furnizorului extern, cu un termen aproximativ de aprovizionare si livrare de 5 – 30 zile lucratoare. Produsul se poate ridica sau livra dupa confirmarea stocului de catre furnizor si dupa confirmarea comenzii de catre agentul de vanzari Evomag.
Informatia de stoc este preluata de la furnizori externi si nu ne asumam responsabilitatea daca produsul respectiv nu se afla in stocul acestuia. Stocul furnizorului extern nu se updateaza in timp real, astfel ca pot aparea situatii in care un produs afisat “in stoc furnizor” sa nu mai fie disponibil.
Intreaba stoc
Este necesarea verificarea stocului, la cerere, prin mail / messenger sau telefonic. In cazul in care produsul este disponibil, termenul de ridicare / livrare este identic ca pentru produsele din Stoc Magazin Limitat/Suficient.
Acesta informatie este afisata pentru produsele la care evoMAG.ro nu poate afla un stoc in timp real. Sunt produse care pot sa nu fie pe stoc sau care au stoc limitat.
In Curand
Produsul va intra in stocul evoMAG in scurt timp (3-15 zile). Se pot face si precomenzi pentru a pastra pretul din ziua comenzii.
Acesta informatie este afisata pentru produsele NOI sau care au un timp de livrare direct de la producator mic (3-5 zile) sau produse care sunt deja comandate la producator si sunt pe drum spre importatorii din Romania.
Indisponibil
Produsul nu mai este disponibil in stocul evoMAG. Va recomandam produsele similare.
Acesta informatie este afisata pentru produsele care au fost in stoc si nu se mai aduc pana nu dispar din toate ofertele furnizorilor cu care lucreaza evoMAG.ro, asta insemnand ca nu se mai pot comanda deloc sau gama de produse a fost inlocuita sau produse care nu mai exista deloc intr-un stoc afisat in timp real.
Preorder
Bunul nu este disponibil in stocul Evomag si nici in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o comanda pentru un bun care are in dreptul lui “Preorder”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea bunului. Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica, fără preaviz, data de livrare, prețul produsului sau de a anula comanda. In cazul anularii comenzii, modificarii pretului sau al termenului de livrare, magazinul Evomag va informa clientii de acest aspect (scris sau telefonic).
De asemenea, pe pagina produsului mai sunt prezentate informatii despre timpul estimativ de livrare atat pentru tara si Bucuresti, cat si pentru ridicarea produsului din Showroom-ul evoMAG din Bucuresti.
Produsele comercializate de www.evoMAG.ro se pot ridica sau livra numai in baza unei comenzi online.
Comanda online nu presupune rezervarea produselor. Produsele vor fi rezervate intr-o comanda dupa preluarea si confirmarea comenzii de catre client.
Comenziile online vor fi onorate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate de catre sistem. O comanda care contine un produs cu statusul: stoc magazin, stoc depozit, intreaba stoc nu poate fi onorata in cazul in care pe acelasi produs a fost inregistrata o alta comanda inainte ei din punct de vedere cronologic si ulterior confirmata, astfel stocul epuizandu-se.
Informatii despre programul Showroom-ului evoMAG cat si adresele de email si numarul de telefon Call Center, pot fi vizualizate pe pagina de Contact, aici.